اخبار روز

صاحبان بیت کوین میلیاردر شدند!


به گزارش پی ام آپ، امروز وضعیت بیت کوین بسیار خوب است و با جهشی بیش از 7 درصدی وارد کانال 28 هزار دلاری شده که البته فاصله چندانی با ورود به کانال 29 هزار دلاری ندارد.

بیت کوین در حال حاضر با نرخی در حدود 28900 دلار معامله می شود. با رشد امروز، عملکرد هفتگی بیت کوین به مثبت 11 درصد رسیده و در مقیاس ماهانه در نهایت وارد محدوده مثبت شده و 7 درصد رشد داشته است.

با رشد فعلی، ارزش بازار بیت کوین به 560 میلیارد دلار و ارزش معاملات آن 27 میلیارد دلار است، بنابراین شاهد یک جهش عظیم هستیم. در هفته های اخیر بارها بوده است که ارزش معاملات روزانه کل بازار ارز دیجیتال حول این رقم بوده است، اما اکنون بیت کوین به تنهایی 27 میلیارد دلار معامله شده است.

امروزه اتریوم به طور طبیعی مثبت است، اما نتوانسته به اندازه بیت کوین رشد کند. بزرگترین آلتکوین موجود در بازار فقط کمتر از 5 درصد رشد داشته و اکنون با قیمت حدود 1810 دلار معامله می شود. با رشد فعلی، اتریوم توانسته کانال قیمت خود را تغییر دهد و یک پله صعود کند.

با رشد فعلی، اتریوم به رشد 3 درصدی در مقیاس هفتگی و حدود 3 درصدی در مقیاس ماهانه دست یافته است. ارزش معاملات اتریوم در شب گذشته 9 میلیارد دلار و ارزش بازار آن 217 میلیارد دلار است.

آلت کوین ها امروز به دلیل رشد بیت کوین عملکرد خوبی دارند. در لیست 50 سکه برتر بازار، حتی یک نماد قیمت خود را از دست نداده و برخی نمادها نیز بازدهی بسیار خوبی داشته اند.

بیت کوین کش در حال حاضر با رشد 20 درصدی بالاترین عملکرد را دارد. خوش بینی با جهش 18 درصدی در رده بعدی قرار دارد. Stax و Render Token نیز به ترتیب 17 و 14 درصد رشد کرده اند و جزو سودآورترین توکن های امروزی هستند.

فانتوم کمی بیش از 10 درصد رشد داشته و بقیه نمادهای مثبت نیز کمتر از 10 درصد رشد داشته اند. جالب اینجاست که امروز تعداد قابل توجهی از نمادها بازدهی بیش از 5 درصدی را به ثبت رسانده اند.

با توجه به رشد فعلی بازار، عملکرد اکثر نمادها در مقیاس هفتگی وارد محدوده مثبت شده است، البته برخی نمادها همچنان بازده هفتگی منفی دارند. بیشترین رشد هفتگی مربوط به Stax با جهش 42 درصدی است. بیت کوین کش نیز در این مدت 21 درصد رشد داشته است.

افزایش 70 درصدی ارزش معاملات

از امروز ارزش بازار ارزهای دیجیتال بیش از 5 درصد رشد داشته و به رقم 1.13 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات بیش از 70 درصد افزایش یافته و رقم 50 میلیارد دلاری را به همراه دارد.

ارزش تراکنش های DeFi 3 میلیارد دلار و 47 میلیارد دلار از تراکنش ها در استیبل کوین ها بود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا