به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، «مالی سویینی» کاری از گروه تئاتر مشاخ به نویسندگی بریال فریل و ترجمه حمید احیا به کارگردانی مرتضی میرمنتظمی و بازی صابر ابر، الهام کردا و علی سرابی از 9 است. آبان روی صحنه می رود و تمامی بلیت های دو روز اول این نمایش به فروش رسیده است. مرکز اندیشه و هنر آمارد تولید این اثر را بر عهده دارد.

به گزارش روابط عمومی برنامه، در خلاصه این اثر آمده است: مالی سوینی زنی نابینا به دنبال تلاش و اصرار همسرش چشمان خود را عمل می کند و وارد دنیای بیناها می شود. او ابتدا بسیار هیجان زده است، اما پس از مدتی بیمار می شود. مغز او اطلاعات اشیایی را که می بیند منتقل نمی کند و با وجود بینایی تیزبین کاملاً نابینا است.

علاوه بر این فرشید مصدق طراح نور، صابر ابر طراح صحنه و لباس، لعیا خرامان طراح گریم، شایان صفوی طراح صدا، محمد صادق زرجویان طراح گرافیک و تیزر (استودیو کت)، عکاس حسین حاجی بابایی، مدیر تولید شاهین امیرپور، تولید دستیار علی اکباتانی، دستیار کارگردان، مهشید مزعل، منشی صحنه، مریم ضمیریان، مدیر صحنه، سعید رنجبر، تبلیغ مجازی توسط آرین امیرخان (اخبار فیلم)، گرافیست امیرحسین ستوده نسب، دستیار تولید علی میقانی، دستیار صحنه و لباس محمد سپه‌مانکول، دستیار خوانندگان فائزه بهارلو، گل آفرینی مریم مهری و … از دیگر عوامل این نمایش هستند.

علاقه مندان می توانند بلیت این نمایش را از سایت تیوال تهیه کنند.

نمایش “مالی سوینی” از 9 ژوئن آبان ساعت 18:30 در تالار وحدت روی صحنه می رود.

طراح پوستر: محمد صادق زرجویان

۲۲۴۵۷

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما