اخبار روز سینما

شیلا خداداد اعضای بدن خود را اهدا کرد

شیلا خداداد در دهه 80 با بازی در سریال هندی مصافری به شهرت رسید. شیلا خداداد در این سریال نقش دختری هندی را بازی می کرد که برای ازدواج با پسری ایرانی به تهران آمده بود و در نهایت سرنوشت او متفاوت شد و با مشکلات متعددی مواجه شد. شیلا خداداد در ادامه در چندین فیلم و سریال به ایفای نقش پرداخت و یکی از آخرین کارهای او که مورد توجه قرار گرفت سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری بود. همسر شیلا خداداد دکتری به نام فرزین سرکارات است. شیلا خداداد و همسرش دو فرزند دارند.

شیلا خداداد بازیگر معروف سینما به بیان خاطره ای از زندگی عسل بدیعی پرداخت و نوشت که با عسل بدیعی فرم اهدای عضو را پر کرده و اکنون خوشحال است که اعضای بدن عسل بدیعی جان چند نفر را نجات داده است.

شیلا خداداد در صفحه اینستاگرام خود نوشت: من و عسل بدیعی عزیز که روحش در آرامش ابدی است، یک روز و در همان زمان دور هم نشستیم و فرم را پر کردیم و تمام اعضای بدنمان را اهدا کردیم و در این مورد با هم صحبت کردیم. از کاری که انجام دادیم راضی بودند آن روز اهدای عضو به این شکل پذیرفته نشده بود ما می خواستیم جزو اولین و آغاز کننده ها باشیم…

بعد از مدتی عسل عزیز از دنیا رفت و متوجه شدم که اهدای اعضای عسل جان افراد زیادی را نجات داده است… مدتها از رفتن عسل حالم بد و ناراحت بود و فکر می کردم که او به راحتی می تواند دیگری باشد. اون بیرون… جاش کنارمون خالیه و میخوام بهش بگم این بهترین کاری بود که تو زندگیت کردی، میدونم این بهترین کاری بود که تو زندگیم کردم و ای کاش تو هم انجامش میدادی . بهترین های زندگی خود را با اهدای اعضای بدن

شیلا خداداد و همسرش در کنسرت رضا صادقی

شیلا خداداد بازیگر معروف سینما و تلویزیون به همراه همسرش فرزین سرکارات پزشک متخصص جراحی زیبایی به دبی سفر کرده است.

این دو نفر مهمان کنسرت اخیر رضا صادقی در دبی بودند که تصاویر آنها را در ادامه مشاهده می کنید:

IMG_20230615_092110_011

عشق شیلا خداداد به همسرش

شیلا خداداد بازیگر سرشناس سینما با انتشار عکسی از خود و پسرش و انتشار شعری عاشقانه به همسرش ابراز علاقه کرد.

شیلا خداداد برای همسرش که جراح فک و صورت است نوشت: من دختر پاییزی و آبان هستم/دیوانه تو هستم و می مانم.

شعر مشترک شیلا خداداد سروده مریم حیدرزاده است.

1شیلا خداداد اعضای بدن خود را اهدا کردشیلا خداداد اعضای بدن خود را اهدا کردشیلا خداداد اعضای بدن خود را اهدا کرد

شیلا خداداد: من به جای سیمرغ یک همسر کامل دارم!

شیلا خداداد از مخالفت برخی کاربران فضای مجازی با اظهار نظر وی انتقاد کرد

او گفت که به دلیل تمایل خودش که تمام وقتش را به خانواده و فرزندانش اختصاص دهد کمتر در حرفه بازیگری کار کرده است.

این بازیگر که سال گذشته در سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری به ایفای نقش پرداخته بود در صفحه اینستاگرام خود نوشت: سلام برام جالبه که هر پستی که میذارم یا یکی از طرف من پست میذاره بعضی از دوستان که کم نیستند نظر بده فکر کردم و تصمیم گرفتم برای بچه دار شدن تشکیل خانواده بدهم. “وقتی بچه دار می شوم نمی توانم چندین کار را همزمان انجام دهم، بنابراین تصمیم گرفتم فقط یک مادر باشم.”

وی در ادامه نوشت: خیلی از همکاران عزیزم کار می کنند و مادر هستند، اما من نتوانستم، امروز تمام وقتم برای خانواده و کتاب هایم است… سیمرغ ندارم اما کامل دارم. همسر تازه کار.» و پشتیبانی. من خیلی از موقعیت های کاری ام را دست می گیرم، اما دو فرزند دارم، یک شاخه گل. روحم آرام است، حالم خوب است، از شلوغی دور هستم و “امروز به کارم افتخار می کنم. اهمیت را با تمام وجود احساس می کنم.”

88888شیلا خداداد اعضای بدن خود را اهدا کردشیلا خداداد اعضای بدن خود را اهدا کردشیلا خداداد اعضای بدن خود را اهدا کرد

بیوگرافی شیلا خداداد

شیلا خداداد متولد 1359 در تهران و فارغ التحصیل رشته مهندسی شیمی است. خداداد بازیگری را با بازی در فیلم اعتراض به کارگردانی مسعود کیمیایی آغاز کرد. پس از این تجربه در چند فیلم دیگر بازی کرد اما بازی در سریال مسافر هندی به کارگردانی قاسم جعفری در سال 1360 بود که خداداد را به شهرت رساند. این سریال یکی از پربیننده ترین سریال های دهه 80 تلویزیون ایران بود.

شیلا خداداد به بازی در فیلم ها و سریال های تلویزیونی ادامه داد و با بازی در سریال های گلشیفته و هیولا تلویزیون شبکه داخلی را نیز تجربه کرد. در سال 1377 کتابی با ترجمه شیلا خداداد با عنوان «بعضی رازها را باید حفظ کرد» با موضوع کودک آزاری منتشر شد.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا