اخبار روز سینما

شیعیان امام حسین (علیه السلام) اهل گذشت هستند

وی با بیان اینکه حتی پس از گذشت سال ها هنوز مردم رودسر از امام جمعه فقید این شهر که از شهرستانی دیگر برای خدمت به مردم به رودسر آمده بودند یاد می کنند و از ایشان به نیکی و مهربانی یاد می کنند، افزود: بسیاری از بزرگان و شخصیت ها این گونه زندگی می کردند زیرا برای مردم و برای خدمت به مردم تلاش می کردند و در بهشت ​​شناخته می شدند.

بازتاب آنلاین حجت الاسلام کمال خداداده رئیس ستاد مرکزی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور عصر امروز (پنجشنبه 30 اسفند). تیر) در بیست و ششمین سالگرد رحلت امام جمعه رودسر، حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ احمد جنیدی و چهار فرزند شهیدش با گرامیداشت مقام شامخ شهدا گفت: یاد اولیای خدا انسان را نورانی می کند. نور ایمان و معرفت

وی با بیان اینکه حتی پس از گذشت سال ها هنوز مردم رودسر از امام جمعه فقید این شهر که از شهری دیگر برای خدمت به مردم به رودسر آمده و از ایشان به نیکی یاد می کنند، یاد می کنند، افزود: بسیاری از بزرگان و شخصیت های بزرگ اینگونه زندگی کردند چرا که مردم برای خدمت به مردم سخت تلاش کردند و در بهشت ​​شناخته شدند.

حجت الاسلام خدادادی با بیان اینکه این افراد ستارگان درخشانی بودند که الگوی مردم شده بودند، گفت: خداوند می خواهد بندگانش رنگ حسینی و علوی به خود بگیرند و راه اهل بیت(ع) را دنبال کنند. در آنها نهادینه شده است.

وی ذکر و ذکر اولیای الهی را اکسیری الهی دانست که قلوب مؤمنان را پایدار می کند و تصریح کرد: از این رو ما به یاد اولیای الهی امر شده ایم.

رئیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه شناخت راه و روش اولیای الهی یادبود آنهاست، تصریح کرد: به برکت مردم است که این فرد نهادینه شد و چهار فرزندش را تقدیم اسلام کرد.

وی با تاکید بر اینکه اولیای الهی انسان بودند و به همه دنیا به عنوان مخلوق خداوند نگاه می کردند، تصریح کرد: اولیای الهی احترام زیادی داشتند و عاشقان خدا و شناخت دین و اهل بیت(ع) بودند.

حجت الاسلام بخشش خدادادی را از ویژگی اولیای الهی دانست و تصریح کرد: شیعیان امام حسین(ع) با گذشت هستند و باید این ویژگی در جامعه ترویج شود تا شاهد کاهش آسیب هایی مانند طلاق در جامعه باشیم. جامعه.

وی با قدردانی از مردم قدرشناس رودسر به خاطر زنده نگه داشتن نام آن حضرت، گفت: این صفت مردم رودسر، خصلت عاشقان اهل بیت(ع) است که در زندگی آنها جاری است.

عکس: ابوالفضل شکری

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا