اخبار ورزشی

مهدی همتی در سکوت خبری از مدیریت مجموعه ورزشی شیرودی بر کنار شد!

اگرچه مدیر سابق مجموعه ورزشی شیرودی در15 فروردین 1401 با حکمی از سوی علیرضا عاصم یوسفی، مدیرعامل سابق شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به عنوان مدیر این مجموعه منصوب شد، اما یک ماه پیش بی سر و صدا از سمت خود برکنار شد.

مهدی همتی در گفت وگو با پی ام آپ، درباره علت برکناری خود از مدیریت مجموعه ورزشی شیرودی، اظهار کرد: یک ماه پیش در سکوت کامل و بدون هیچ اطلاعی مراسم معارفه من با حضور مدیران و معاونان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی انجام شد و حمیدرضا رحیمی که در حال حاضر معاون توسعه منابع و مدیریت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است با حفظ سمت توسط مهیار عسگریان به عنوان سرپرست مجموعه ورزشی شیرودی منصوب شد.

وی گفت: در 15فروردین 1401 که با حکم عاصم یوسفی مدیر مجموعه ورزشی شیرودی شدم، مجموعه فرسوده را که چمن آن کاملاً زرد شده بود و 40 سال است که سرویس های بهداشتی بازسازی نشده بود، تحویل گرفتم. در طول یک سال و 3 ماه که مدیریت مجموعه را بر عهده داشتم، شبانه روز کار کردم و خدمات بسیار خوبی ارائه دادم. الان واقعا نمی دانم چرا مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی من را از مدیریت مجموعه اخراج کرد و هیچ وقت نپرسیدم چرا؟

همتی افزود: قبل از برکناری از مدیریت مجموعه ورزشی شیرودی با عسگریان تماس گرفتم و به دلیل برخی مسائل و مشکلات شخصی از او درخواست مرخصی یک ماهه کردم که با آن موافقت شد اما وقتی از مرخصی برگشتم در نهایت تعجب به من گفتند که نیازی به خدمات شما نداریم و رحیمی جایگزین شما می شود.

وی در پایان گفت: خوشحالم که در طول یک سال و سه ماهی که مدیریت مجموعه را بر عهده داشتم، خدماتی را در شیرودی انجام دادم که در 40 سال پیش انجام نشده بود و کارنامه موفقی ارائه دادم. «البته قرار بود با حمایت شهرداری یکسری پروژه های دیگر را رایگان انجام دهیم که امیدوارم ادامه پیدا کند و متوقف نشود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا