اخبار روز سینما

شیدا خلیق: من قبل از زودیاک با کیوان ساکت اف آشنا شدم







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، او که به واسطه حضور در برنامه زودیاک شب های مافیا در این بازی به عنوان یک بازیکن خوب شناخته شد، به تازگی خبر ازدواجش با کیوان ساکت اف (مجری و بازیگر) را دریافت کرده است. حضور در برنامه داس زودیاک اعلام کرد به بهانه حضور این بازیگر در این بازی شو گفتگویی با وی ترتیب داده ایم که در ادامه می خوانید.

جذابیت زودیاک برای حضور در دو فصل برای شما چه بود؟

مافیا بازی مورد علاقه من است. سناریوی «زودیاک» نیز شخصیت خاص خود را دارد که بسیار جذاب است. تیم زودیاک آنقدر خوب و حرفه ای کار می کند که ما احساس راحتی می کنیم که با هم کار کنیم. در فصل دوم، بازیکنان بهتر و حرفه‌ای‌تر شده‌اند و از آنجایی که بازی بر اساس واقعیات است، کیفیت آن افزایش یافته و البته چالش جذاب‌تری را برای ما که در این بازی شرکت کرده‌ایم به همراه داشته است.

آیا به جز مافیا به بازی دیگری علاقه دارید؟

آره. من میم را دوست دارم.

تجربه یک رئالیتی شو چقدر برای شما جذاب است؟

طول عمر رئالیتی شوها در ایران کمتر از سایر کشورهاست و در این زمینه آزمون و خطا انجام می دهیم. به نظر من هر چه آزمون و خطا بیشتر باشد، ذینفعان بیشتری به این مدل برنامه علاقه مند می شوند. برای من کیفیت برنامه بسیار مهم است و زودیاک این فاکتور را داشت. از سوی دیگر پخش برنامه های واقعیت به ایجاد فضایی دوستانه و صمیمی بین مردم و هنرمندان کمک می کند. متأسفانه چارچوب تلویزیون و سینما بازیگران را از مردم جدا می کند به طوری که مردم احساس می کنند ما و آنها از یک طبقه نیستیم، در حالی که ما هم جزئی از همان مردم با دغدغه ها و زندگی های مشابه هستیم، فقط کارمان است. ناهمسان . این مدل برنامه به مردم دید واقعی تری نسبت به هنرمندان می دهد.

چرا شرکت در رئالیتی شوها برای برخی بازیگران جذاب نیست و نظر منفی نسبت به آن دارند؟

من خودم یکی من یکی از کسانی بودم که این حفاظت را داشتم و دلیل اصلی من کیفیت برنامه بود. با افزایش کیفیت تولیدات، بسیاری از مردم خوشحال خواهند شد که بدون نگهبانی در این برنامه ها شرکت کنند. بحث دیگری هم هست که فکر می کنم بعضی از بازیگران از نشان دادن خود واقعی شان ناراحت هستند و ربطی به محتوا و کیفیت نمایش ندارد. برخی از همکاران ما یا جرات نشان دادن چهره واقعی خود را ندارند یا به دلایل دیگر ترجیح می دهند این کار را نکنند.

فکر می کنید حضور در برنامه ها تاثیری بر پیشنهادهای شغلی بازیگران دارد؟

متاسفانه بله. گاهی اوقات یک تقسیم بندی غیرمنطقی وجود دارد که بازیگران بر اساس ظاهرشان در یک نمایش به گروه های مختلفی تقسیم می شوند. مثلا شیداخالق را می توان بر اساس حضورش در مافیا قضاوت کرد نه بر اساس سابقه بازیگری قبلی. این مرا عمیقاً غمگین می کند. اما اگر افرادی هستند که چنین اظهار نظرهای غیرمنطقی در مورد من و کارم می کنند، ترجیح می دهم با این نگرش با آنها کار نکنم.

آیا در بازی مافیا مورد انتقاد قرار گرفته اید؟

بله، بارها بوده است که مردم از بازی من انتقاد کرده اند و باید به این نکته اشاره کنم که از انجام این بازی با دوستانم احساس امنیت بیشتری می کنم. منظورم این است که برای من مهم نیست که اشتباه یا درست بازی کنم، زیرا می دانم که هیچ کس مرا قضاوت نخواهد کرد. من فکر می کنم برای مردم مهم است که بدانند وقتی این بازی را در یک نمایش و در مقابل تماشاگران زیادی بازی می کنیم، بیشتر محافظه کار هستیم زیرا فکر می کنیم میلیون ها نفر می توانند نمایش را تماشا کنند، بنابراین محتاط و وسواسی هستیم. . بیشتر باز خواهیم کرد. اگرچه من فکر می‌کنم که مافیا واقعاً بازی سختی است و فکر می‌کنم تماشاگر اگر چشمان خود را به روی ما ببندد یا مافیا را حرفه‌ای بازی کند، متوجه می‌شود که قضاوت در مورد بازیکنان کار آسانی نیست آیا بد بازی کردید؟

شما و کیوان ساکت اف در فصل دوم زودیاک ظاهر شدید و اخیرا خبر ازدواج شما در رسانه ها منتشر شده است. ازدواج شما به حضور هر دوی شما در این برنامه مربوط است؟

نه، من و کیوان 14 سال است که همدیگر را می شناسیم و قبل از حضور در زودیاک تصمیم به ازدواج گرفتیم.

آیا به بازی در کمدی علاقه دارید؟

آره. من این تجربه را در سریال گلشیفته داشتم و لذت بردم. فکر می کنم در کمدی بهتر هستم.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا