اخبار ارز دیجیتال

شیبا اینو دوباره بر مدار رشد! صعود قیمت SHIB ادامه‌دار خواهد بود؟

میم کوین محبوب شیبا اینو (SHIB) با رشد بیش از ۳ درصدی خود در ۲۴ ساعت گذشته و صعود به ۰.۰۰۰۰۱۷۶ دلار، بار دیگر توجه فعالان بازار را جلب کرده است.

این افزایش همزمان با بهبود وضعیت کلی بازار ارزهای دیجیتال رخ داده است. با وجود افزایش اخیر، به نظر می‌رسد نوسانات مداوم بازار بر روحیه سرمایه‌گذاران تأثیر گذاشته و آنها به دنبال دلایل احتمالی افزایش قیمت شیبا و اینکه آیا این روند ادامه پیدا می‌کند یا خیر، هستند.

به گزارش رمزارز نیوز، یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت شیبا ممکن است عملکرد قوی بخش میم‌کوین‌ها و توجه مجدد سرمایه‌گذاران به این بخش باشد. ارزش کل بازار میم‌کوین‌ها امروز با ۴.۶۷ درصد افزایش به حدود ۴۹ میلیارد دلار رسیده است.

علاوه بر این، فعالیت قابل توجه در شبکه و سوزاندن توکن‌های شیبا نیز می‌تواند در افزایش قیمت این ارز دیجیتال نقش داشته باشد. نرخ سوزاندن شیبا اخیرا بیش از ۶۰۰۰ درصد جهش کرده که نشان‌دهنده تمرکز جامعه شیبا بر کاهش عرضه کلی است.

توسعه‌های جدید و نظرات جامعه نیز باعث جلب توجه سرمایه‌گذاران شده است. تیم شیبا اینو اعلام کرده که نسخه وب۳ از بازی شیبا اترنیتی (Shiba Eternity) را در سه ‌ماهه سوم ۲۰۲۴ راه‌اندازی خواهد کرد و این بازی با راه‌حل لایه دوم شیباریوم (Shibarium) ادغام خواهد شد.

گفتنی است که درآمد حاصل از بازی نیز برای بهبود مکانیزم سوزاندن توکن‌های شیبا و لیش (LEASH) استفاده خواهد شد.

در این میان، برخی از داده‌ها و تحلیل‌های کارشناسان نیز نشان‌دهنده یک رالی احتمالی برای شیبا در روزهای آینده هستند.

با اینکه شاخص قدرت نسبی (RSI) این میم‌کوین در حال حاضر روی ۳۱ قرار دارد و بیانگر شرایط اشباع فروش است، فعالان بازار بر احتمال بهره‌مندی نهنگ‌ها از این فرصت برای افزایش دارایی‌های خود، تاکید می‌کنند.

همچنین، افزایش ۱.۳۲ درصدی سود باز قراردادهای آتی شیبا نشان از خوش‌بینی سرمایه‌گذاران نسبت به این ارز دیجیتال دارد.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا