اخبار ارز دیجیتال

شیبا اینو در سراشیبی! آیا احیای شیباریوم می‌تواند روند قیمت SHIB را تغییر دهد؟

میم‌کوین محبوب شیبا اینو (SHIB) در ۲۴ ساعت گذشته با کاهش قیمت روبه‌رو شده و ارزش بازار آن به زیر ۸ میلیارد دلار رسیده است.

به گزارش رمز ارز نیوز، در حال حاضر، قیمت شیبا حدود ۰.۰۰۰۰۱۳۶۳ دلار است که در دو هفته اخیر ۱۴ درصد کاهش داشته است. با این حال، برخی از شاخص‌های کلیدی نشان می‌دهند که ممکن است یک رالی قیمتی برای این میم‌کوین در راه باشد.

یکی از این شاخص‌ها، احیای شبکه لایه ۲ شیباریوم است. در تاریخ ۱۴ آگوست، این شبکه ۶۳۶۰ تراکنش روزانه را پردازش کرده که نشان‌دهنده یک رشد ۶۰ درصدی نسبت به روز قبل است.

به این ترتیب، تعداد کل تراکنش‌های شیباریوم از ۴۱۸ میلیون عبور کرده و تعداد آدرس‌های کیف پول آن نیز به مرز ۲ میلیون نزدیک شده است. این پیشرفت‌ها برای شبکه‌ای که کمتر از یک سال پیش راه‌اندازی شده، دستاورد قابل‌توجهی به شمار می‌رود.

هدف اصلی شیباریوم، تقویت اکوسیستم شیبا اینو با بهبود مقیاس‌پذیری، کاهش هزینه‌های تراکنش و افزایش سرعت است. به گفته برخی از کارشناسان، توسعه بیشتر شیباریوم می‌تواند تأثیر مثبتی بر قیمت SHIB داشته باشد.

در همین حال، نرخ سوزاندن شیبا نیز در هفت روز گذشته ۸۵۰ درصد افزایش یافته و بیش از ۱۴۸ میلیون توکن نابود شده است. این تلاش‌ها به کاهش عرضه شیبا کمک کرده و در صورت افزایش یا ثابت ماندن تقاضا، ممکن است باعث افزایش قیمت آن شود.

همچنین، شایان ذکر است که تنها روند قیمت شیبا نزولی نیست؛ کل بازار میم‌کوین‌ها با کاهش قیمت مواجه شده و میم‌کوین‌های محبوبی مانند دوج‌کوین نیز در روند نزولی هستند.

روند کلی بازار کریپتو نیز کاهشی است و بیت‌کوین و اتریوم به ترتیب به محدوده ۵۸,۲۳۰ دلار و ۲,۶۱۵ دلار سقوط کرده‌اند.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا