شیائومی برای چهارمین ماه متوالی به رکورد فروش ۱۰,۰۰۰ دستگاه از اولین خودروی خود دست پیدا کرد

شیائومی اعلام کرد که موفق شده بیش از 10000 خودروی سدان SU7 را در ماه سپتامبر به مشتریان خود تحویل دهد. این چهارمین ماه متوالی است که این شرکت بزرگ چینی به این هدف دست یافته است. در حال حاضر مشخص نیست که شیائومی چه رکوردی در زمینه فروش به ثبت رسانده است، اما می دانیم که استقبال از اولین خودروی این شرکت بسیار بالاست.

افزایش هدف فروش در سال 2024

طبق آخرین گزارش، شیائومی پیش از این برنامه ریزی کرده بود تا سال 2024 100 هزار دستگاه از SU7 را تحویل دهد، اما با توجه به استقبال روزافزون و روند تولید فعلی، به نظر می رسد این شرکت بتواند تحویل 100 هزار دستگاه SU7 را به ثبت برساند. تا پایان اکتبر یا نوامبر. با این حال، شایان ذکر است که شیائومی اخیرا هدف خود را برای ارائه 120000 دستگاه افزایش داده است، بنابراین غول فناوری چینی انتظار دارد بیش از 20000 خودرو را در ماه اکتبر به مشتریان خود تحویل دهد.

شیائومی برای چهارمین ماه متوالی به رکورد فروش ۱۰,۰۰۰ دستگاه از اولین خودروی خود دست پیدا کرد
شیائومی برای چهارمین ماه متوالی به رکورد فروش ۱۰,۰۰۰ دستگاه از اولین خودروی خود دست پیدا کرد

شیائومی و بهینه سازی فرآیندهای تولید

شیائومی با تلاش مستمر برای بهینه سازی تولید، توانسته است تعداد خودروهای تولیدی خود را افزایش دهد. به طور طبیعی، این بهینه سازی ها نقش کلیدی در تسریع تولید و تحویل SU7 ایفا کردند. پیش بینی می شود با ادامه روند فعلی، شیائومی بتواند در ماه های آینده دوباره رکوردهای خود را بهبود بخشد.

مدل جدید شیائومی در راه است

تصاویر جاسوسی نشان می دهد که شیائومی در حال آزمایش و توسعه دومین خودروی خود است. این مدل در واقع یک کراس اوور اسپرت است که از نظر طراحی شباهت های زیادی با سدان SU7 دارد. همانطور که قبلا به اطلاع شما رساندیم، دومین پروژه خودرویی شیائومی با کد MX11 شناخته می شود. این خودرو بدنه ای سیال دارد و طبق تصاویر جاسوسی ارتفاع آن از سطح زمین بسیار کم است. با نگاهی دقیق به تصاویر متوجه می شوید که این خودرو از ماژول لیدار استفاده می کند. این ماژول شباهت زیادی به مدل 128 خطی استفاده شده در سدان SU7 دارد. انتظار می رود این کراس اوور همانند سدان SU7 در انواع مختلفی به فروش برسد.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما