اخبار روز سینما

شگفتی بزرگ بازی های المپیک پاریس؛ آیا سلین دیون بعد از 4 سال سکوت در بازی های المپیک آواز می خواند؟

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

سلین دیون خواننده مشهور کانادایی و یکی از بزرگترین ستاره های موسیقی پاپ صبح سه شنبه وارد فرانسه شد. آیا پس از 4 سال سکوت به صحنه های بازی های المپیک پاریس برمی گردی؟

سلین دیون روز سه شنبه و تنها سه روز مانده به افتتاحیه رسمی بازی های المپیک وارد پاریس شد. البته حضور او در این مراسم جای تعجب ندارد. نبود زیرا قبلاً در مصاحبه ای با مجله فرانسوی «ووگ» به حضور خود در پاریس اشاره کرده بود. او در ماه آوریل در مصاحبه ای با این مجله گفت: می خواهم دوباره برج ایفل را ببینم.

البته به نظر می رسد که این بیشتر یک برنامه از پیش تعیین شده است تا یک درخواست ساده برای بازدید از برج ایفل.

اگرچه این ستاره دنیای موسیقی مدتی است که بیمار است اما به نظر می رسد این بیماری نتوانسته مانع از حضور او در این رویداد جهانی شود که بین 1000 تا 3000 میلیون نفر در سراسر جهان در آن شرکت می کنند. فرصتی بی نظیر که همه فرصت حضور در آن را ندارند.

این خواننده 56 ساله در سال 2022 اعلام کرد که از بیماری نادر سندرم فرد سفت که به نام SPS نیز شناخته می شود، رنج می برد و چند ماه بعد مجبور شد تمام کنسرت های خود را لغو کند.

به گفته موسسه ملی اختلالات عصبی و سکته مغزی، سندرم فرد سفت یک سندرم پیشرونده نادر است که سیستم عصبی، به ویژه مغز و نخاع را تحت تاثیر قرار می دهد. عوارض جانبی آن می تواند شامل سفتی شدید ماهیچه ها، انقباضات شدید و دردناک در تنه و سایر قسمت های بدن و اختلال شدید در توانایی حرکت باشد. برخی از درمان ها می توانند علائم بیماری را بهبود بخشند اما به طور کامل آن را درمان نمی کنند.

همه چیز حکایت از آن دارد که این ستاره دنیای موسیقی در سکوت کامل آمادگی جسمانی، ذهنی و صوتی را برای حضور در بازی های المپیک پاریس 2024 به صورت محرمانه امضا کرده است به او اجازه داد تا در صورت پیشرفت بیماری یا ناتوانی از این رویداد جهانی کناره گیری کند.

سلین دیون یک ستاره جهانی است و منطقی است که او را به المپیک پاریس دعوت کنیم. او قبلاً در مراسم افتتاحیه المپیک آتلانتا در سال 1996 آواز خوانده بود. او ستاره بزرگی است که برای همه نسل ها شناخته شده است. آلبوم “از آنها” این خواننده که سال آینده سی سالگی خود را جشن می گیرد، همچنان با بیش از 10 میلیون نسخه فروش، پرفروش ترین آلبوم فرانسوی زبان تمام دوران است.

حالا به نظر می رسد مسئولان برگزاری بازی های المپیک با دعوت از سلین دیون شرایط را برای بازگشت او به صحنه آماده کرده اند. این ستاره دنیای موسیقی از 8 مارس 2020 روی صحنه اجرا نکرده است. تور جهانی او به دلیل شیوع کرونا متوقف شد. سپس با ابتلا به یک بیماری نادر، تور جهانی خود را لغو کرد و از صحنه ناپدید شد. او حالا پس از چهار سال دوری از صحنه، روز جمعه برای اجرای زنده در افتتاحیه بازی های المپیک بازمی گردد.

اما هیچ کس نمی داند کدام ستاره موسیقی در این رویداد جهانی اجرا خواهد کرد. یکی از آثار کلاسیک او؟ یکی از آثار ادیت پیاف خواننده مشهور فرانسوی؟ آهنگ جدیدی که برای بازی های المپیک نوشته شده است؟ پاسخ این سوال روز جمعه در مراسم افتتاحیه بازی های المپیک مشخص می شود.

منبع: یورونیوز

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا