اخبار ارز دیجیتال

شگفتی‌سازی پتوشی در بحبوحه سقوط بازار! راز رشد ۲۰ درصدی PETOSHI چیست؟

در بحبوحه ریزش شدید قیمت‌ها در بازار کریپتو، ارز دیجیتال پتوشی (PETOSHI) توانسته با رشد چشمگیر خود سر و صدای زیادی به پا کند.

به گزارش رمز ارز نیوز، در ۲۴ ساعت گذشته، پتوشی با بیش از ۲۰ درصد رشد، به بالاترین سطح روزانه خود در ۰.۱۳۳۷ دلار رسید. البته پس از آن، این رمزارز کمی عقب‌نشینی کرد و در حال حاضر، با قیمت ۰.۱۲ دلار معامله می‌شود.

همزمان با این افزایش قیمت، ارزش بازار پتوشی نیز با ۲۰ درصد افزایش به ۲۰۸ هزار دلار رسیده است. حجم معاملات روزانه این ارز دیجیتال نیز ۱۸.۷۳ درصد افزایش یافته و اکنون، در محدوده ۳۶۵ هزار دلار قرار دارد.

لازم به ذکر است که تیم توسعه‌دهنده پتوشی امروز دو اعلامیه منتشر کرد که می‌تواند دلیل افزایش قیمت این رمزارز باشد. در اعلامیه اول، تیم پتوشی از همکاری خود با فانتون (Funton)، یک پلتفرم مولتی‌گیم مدولار پیشرو در شبکه تون (TON) خبر داد.

تنها یک ساعت بعد، این پروژه با انتشار اعلامیه دیگری خبر داد که با تپاپ (Tapup) برای توسعه نسخه وب ۳ بازی فلپی‌برد (Flappy Bird) همکاری خواهد کرد.

در کل، هدف پتوشی ایجاد یک اکوسیستم گیم‌فای (GameFi) غیرمتمرکز است که به‌طور یکپارچه، فناوری هوش مصنوعی و بازی‌های مختلف را ادغام می‌کند.

به گفته سازندگان پتوشی، این همکاری‌ها به بهبود تجربه بازی‌های وب ۳ کمک کرده و آن را به سطح جدیدی خواهند رساند.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا