اخبار روز سینما

رابطه جدید شکیرا با قهرمان فرمول یک جهان! جواب خیانت با خیانت

به نظر می رسد شکیرا پس از جدایی معروفش با جرارد پیکه به دلیل خیانت او، فرصتی پیدا کرده است تا خاطرات تلخ را با دوستانش فراموش کند.

او که اخیراً پس از سال‌ها زندگی در بارسلونا به همراه فرزندانش به فلوریدا نقل مکان کرد، در طول مسابقه فرمول یک در میامی و پس از مسابقه با قهرمان جهان فرمول یک، لوئیس همیلتون، در کنار تام کروز در یک قایق تفریحی دیده شد.

در طول جایزه بزرگ میامی، شکیرا با تام کروز آمیخته شد و با افراد مشهوری از جمله وین دیزل، ایلان ماسک و جف بزوس پشت میز نشست.

رابطه پرمخاطب شکیرا و تام کروز بیشتر شبیه رازی است که به تازگی فاش شده است تا یک دوستی جدید؛ این ستاره موسیقی و تام کروز دوستان قدیمی هستند.

علاوه بر این، پس از جدایی شکیرا از پیکه، تام کروز از خواننده کلمبیایی حمایت کرد.

لوئیس همیلتون، راننده افسانه ای فرمول یک پس از کسب مقام ششم در مسابقه، از شام با شکیرا در یک رستوران لذت برد و پس از آن مشاهده شد که در حال لذت بردن از تعطیلات خود در یک قایق تفریحی لوکس با دوستانشان بودند.

اگرچه شکیرا با لوئیس قرار می گیرد، اما در رسانه های خبری مختلف گزارش شده است که این دو فقط با هم دوست هستند.

 

 

رابطه جدید شکیرا با قهرمان فرمول یک جهان! جواب خیانت با خیانت

 

رابطه جدید شکیرا با قهرمان فرمول یک جهان! جواب خیانت با خیانت

 

در ماه می گذشته، شکیرا پس از 11 سال زندگی مشترک از جرارد پیکه جدا شد. او پس از ترک بارسلونا به همراه دو فرزندش ساشا و میلان برای شروع یک زندگی جدید در فلوریدا، پیام خداحافظی خود را در اینستاگرام منتشر کرد.

این رسانه فاش کرد که چند روز قبل از اینکه شکیرا اسپانیا را ترک کند، نامه‌ای از پدر پیکه، که مسئول مدیریت دارایی‌های خانواده و شرکتی است که آنها را مدیریت می‌کند، دریافت کرد و به او هشدار داد که خانه باید قبل از 30 آوریل فروخته شود. 2023 برای تخلیه.

شکیرا و پیکه در ماه نوامبر تایید کردند که پس از یک جلسه 12 ساعته با وکلای خود به توافق رسیده اند. آنها قرارداد را ماه بعد در دادگاه بارسلونا امضا کردند. به عنوان بخشی از این قرارداد، پیکه که اکنون با کلارا چیا 24 ساله کاتالانی در ارتباط است، تعطیلات خود را با فرزندانشان سپری خواهد کرد.

حواشی زیاد بعد از جدایی!

شکیرا پس از اعلام جدایی از پیکه سر و صدای زیادی به پا کرد. از آلبوم محبوب او با دی جی آرژانتینی بیزاراپ که در آن مستقیماً به پیکه و نامزد جدیدش اشاره کرد و 14 رکورد گینس را شکست تا اقداماتی که برای ناراحتی والدین پیکه انجام داد که در همسایگی آنها زندگی می کردند واکنش های بسیاری را برانگیخت. به نظر می رسد که رفتن او از بارسلونا و بازگشت به حلقه دوستان او را به صلح و آرامش نزدیک کرده است.

پیکه همچنین در مصاحبه ای با یک روزنامه اسپانیایی گفت که از تغییرات شگرف در زندگی خود بسیار خوشحال است، از جمله جدایی از شکیرا و بازنشستگی از فوتبال. اواخر ماه گذشته، او در حال گذراندن تعطیلات با نامزد جوانش در دبی دیده شد.

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/شکیرا-با-قهرمان-فرمول-یک-جهان-در-یک-قایق/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا