اخبار روز

شکنجه های وحشتناک کودک 4 ساله به وسیله ناپدری!/جزئیات

چند روز پیش خبر وحشتناکی با شماره اورژانس 110 مبنی بر وقوع کودک آزاری در یکی از منازل بلوار رسالت مشهد به پلیس اعلام شد و ماموران پلیس پس از کسب مجوز قضایی بلافاصله به آدرس مشخص شده مراجعه کردند. با اتفاقات وحشتناکی مواجه شد که  که قلب هر فردی را تکان داد. بر روی بدن دختر بچه 4 ساله ای که مادرش نیز به دلیل زخم عمیق ساعدش را پانسمان کرده بود، سوختگی، زخم و کبودی زیادی مشاهده شد.

خواهر 28 ساله زن جوان در عین حال با بیان اینکه دیگر طاقت این صحنه های تلخ را ندارد به مشاور و مددکار اجتماعی رسالت مشهد درباره این ماجرا گفت: خواهرم حدود 3 سال پیش از شوهرش طلاق گرفت. او یک دختر یک ساله داشت اما پس از طلاق دچار مشکلات روحی شد و چندین بار خودکشی کرد. او برای اینکه در این شرایط جایی برای ماندن داشته باشد و برای خود و دخترش امرار معاش کند، دو سال پیش با «هوشنگ» ازدواج موقت کرد، اما این مرد هم جنایتکار بود و هر جنایتی را مرتکب می شد. برای مثال با قاچاق مواد مخدر. او به خاطر فرزند کوچک خواهرم توهین کرد و او را مقصر دانست.

او در مورد این دختر معصوم کلمات شرم آور به کار برد که هرکسی از شنیدنش خجالت می کشید. حتی خواهرم را مجبور کرد برایش مواد بخرد! خواهرم هم چون پول و سرپناهی نداشت با خواسته‌های شوهرش کنار آمد، اما از این وضعیت بسیار رنج می‌برد، تا جایی که دچار بیماری روانی شد و دیگر خودش را درک نکرد. او به قدری از کوره در رفت که دست دخترش را با دندان گاز گرفت و به فریادهای دلخراش این کودک 4 ساله توجهی نکرد. وقتی بعد از چند ساعت به حالت عادی برگشت و متوجه رفتار خطرناکش شد، از روی ندامت دست به خودکشی زد و وقتی چند روز پیش برای آخرین بار دستش را با تیغ برید، با خبر شدیم و خوشبختانه او را از آن نجات داد. آثار این خودزنی وحشتناک هنوز روی ساعد او دیده می شود.

از طرفی ناپدری خواهرزاده ام او را با میله های داغ می سوزاند یا به شدت کتک می زند تا به قول خودش از مزاحمت های این دختر کوچک رها شود.

خواهرم در عین حال در مورد کودک آزاری شوهرش سکوت می کند و رفتار بی شرمانه شوهرش را تحمل می کند تا دوباره آواره و سرگردان نشود. در این شرایط برای این کودک بی گناه احساس دلسوزی می کنم زیرا هر لحظه مورد آزار والدین قرار می گیرد. مجبور شدم با پلیس 110 تماس بگیرم و …

به دستور سرگرد لطفی (رئیس کلانتری رسالت مشهد) این زوج جوان که حدود دو سال از ازدواجشان می گذرد، با هماهنگی قضایی به مقر انتظامی معرفی شدند. .در همین حال، مادر کودک با ابراز پشیمانی از آزارهای دختر کوچک خود گفت انگار خودم نبودم درد میکشم و بعد خیلی زود پشیمان میشم…

یادآور می شود، دختر 4 ساله با دستور مقام قضایی برای انتقال به مددکاری اجتماعی به واحد اورژانس 123 تحویل داده شد و مادرش نیز از طریق اورژانس 115 برای معاینات علمی و پزشکی به بیمارستان روانی ابن سینای مشهد معرفی شد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا