اخبار روز سینما

حاشیه‌های مربوط به ازدواج “رضا گلزار” همچنان ادامه دارد!/ شکست عشقی طرفداران آقای بازیگر که پای آنها را به بیمارستان باز کرد

 به نظر می رسد پس از ازدواج محمدرضا گلزار با آیسان آقاخانی، شاید طرفداران این بازیگر دچار نارضایتی و شکست عشقی شده باشند. واکنش های جالب و جذابی که از سوی طرفداران و صفحات فنی محمدرضا گلزار پس از شنیدن خبر ازدواج این بازیگر معروف دیده شد، می تواند قابل توجه باشد.

واکنش های جنجالی بعد از ازدواج گلزار ادامه دارد/ هر روز خطرناک تر از دیروز!

هفته گذشته به دنبال اعلام ناگهانی ازدواج محمدرضا گلزار، سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا شد. پس از انتشار خبر ازدواج این بازیگر تعداد زیادی فالوور از طرفداران پیج های این بازیگر کم شد.

واکنش های جنجالی بعد از ازدواج گلزار ادامه دارد/ هر روز خطرناک تر از دیروز!

ناراحتی ها، به شدت فقط مربوط به فن پیج ها نبودند و در زیر هر پست اینستاگرامی که به نحوی با ازدواج آقای بازیگر در ارتباط بود، کامنت هایی را می‌توانستید ببینید که نسبت به این ازدواج ناخوشایند بودند و تأسف از متاهل شدن سوپراستاری که دیگر به آیسان آقاخانی تعلق دارد را بیان می کردند.

واکنش های جنجالی بعد از عروسی گلزار ادامه دارد/ هر روز از دیروز خطرناک تر است!

در همین حال، برخی از هواداران آنقدر این کار را کردند که پاهایشان به بیمارستان رسید. شایعه شده است که حتی یکی از دختران طرفدار این بازیگر خودکشی کرده است.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا