اخبار روز

شکستن رکورد مصرف بنزین در کشور


به گزارش پی ام آپ، مدیرعامل شرکت ملی پخش مشتقات نفتی از شکسته شدن رکورد مصرف بنزین با ثبت مصرف 137 میلیون لیتری بنزین خبر داد و این در حالی است که تردد بین شهری در روزهای اخیر تابستان افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، علی اکبر نژادعلی در این خصوص گفت: مصرف روزانه بنزین در روزهای اخیر رکورددار است. شهریور این ماه همزمان با افزایش ترددهای بین شهری و درون شهری به ویژه در مناطق شمالی و شمال شرق کشور آغاز شده و میانگین مصرف بنزین از ابتدای شهریورماه امسال تاکنون 122 میلیون لیتر بوده است. .

وی افزود: میانگین مصرف بنزین در شهریور در این ماه (122 میلیون لیتر) نسبت به مدت مشابه سال قبل (شهریور 1401)، تقریباً 12 درصد افزایش یافته و معادل 13 میلیون لیتر در روز است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مصرف بسیار بالای بنزین در روزهای اخیر و نیاز به سوخت رسانی به موقع و مناسب جایگاه های عرضه سوخت را برشمرد و تاکید کرد: با توجه به افزایش تردد جاده ها و تردد مسافران در مسیر در مسیرهای شمال و شمال شرق کشور از رانندگان تقاضا می شود با بازگشایی مسیر ترانزیتی کامیون های تانکر، عبور و مرور را تسهیل کنند تا سوخت مورد نیاز مردم در زمان مناسب به نقاط عرضه منتقل شود.

بر اساس بیانیه وزارت نفت، نژادعلی اظهار داشت: کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در ستاد و در تمام مناطق کشور برای تامین سوخت کافی نیروگاه‌ها (به دلیل شروع به کار از ساعت 1393) در آماده باش هستند. سرد). فصل) و کانال های عرضه، و همچنین تمام جایگاه های سوخت رسانی در همه مکان ها. کشور، پیمانکاران و کامیون داران برای تامین سوخت کافی در روزهای پایانی تابستان در آماده باش هستند.

وی از مردم خواست: با توجه به افزایش ترافیک جاده ای و افزایش مصرف سوخت و احتمالا شلوغی جاده ها در مدیریت مصرف سوخت همکاری لازم را داشته باشند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بسته است
دکمه بازگشت به بالا