اخبار روز

شکایت مادربزرگ از فیلم بدون بدن به سازندگانش; حتی حوصله تماس هم نداشتند

رابعه مدنی در نامه ای به سازندگان فیلم «بای بادان» نوشت: حداقل قداست موهای سفید مادربزرگ را حفظ کرده اید.

رابعه مدنی در متنی که در اختیار ایسنا قرار گرفت خطاب به کارگردان و تهیه کننده فیلم «بی تن» گفت:

«شما هم سن نوه های من هستید و وقتی برای بازی در فیلم بی تن به گروه شما ملحق شدم، با وجود سنم در آن شب های سرد کنار شما ایستادم. از کار با سازندگان خلاق در یک فیلم خوشحال بودم و هرگز فکر نمی‌کردم پسرهای کوچک هم سن و سال نوه‌هایم چنین رفتاری داشته باشند و مادربزرگ را در مراسم افتتاحیه فیلم و نام او را که ظاهرش شروع فیلم را تشکیل می‌دهد، فراموش کنند. تیتراژ حلقه پایانی و در جایگاه «دیگر بازیگران» قرار می گیرد. با خودم گفتم سرت شلوغ بود و یادت رفت.

در ایام دهه فجر از طریق پسرم به خانم تقوی که مخاطب گروه شما بودند پیام دادم، اما شما حتی حوصله تماس تلفنی را هم به خود ندادید.

پسر های من! این مادر شگفت انگیز که از شما شاکی است در فیلم ها و سریال های زیادی ظاهر شده و همیشه جای خود را داشته است. باز هم فقط برای یادآوری رعایت ادب و احترام موضوع را مطرح کردم و اگر زودتر شکایتم را رسانه ای نکردم به این دلیل بود که نمی خواستم برای فیلم «بی تن» زمینه ایجاد کنم. که باعث ضرر شما می شود

خوشحالم که فیلم شما موفق بوده و انشالله باز هم فیلم می سازید ضمن اینکه حفظ حرمت بازیگران را به یاد دارید. موفق باشی.”

به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «بدن خلیج» به کارگردانی مرتضی علیزاده، تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و نویسندگی کاظم دانشی با اکران و فروش حدود 47 میلیارد تومان در گیشه روبرو شد.

این فیلم جنایی از یک پرونده مهم دادگاه الهام گرفته شده است. داستان فیلم با تغییراتی به یک جنایت معروف دهه 90 اشاره دارد. ماجرای ترور غزاله شکور توسط آرمان عبدالعلی که چندین بار رفت و برگشت تا اجرای حکم یکی این یکی از پیچیده ترین موارد در ایران در سال های اخیر بود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا