اخبار روز

شورای رقابت هفته آینده قیمت های جدید بعضی از خودروها را اعلام خواهد کرد!

محمود دودانگه با تاکید بر اینکه قیمت های مصوب شورای رقابت به عنوان متولی و رگولاتوری تخصصی و همچنین سازمان پشتیبان به وزارت امنیت ابلاغ شده است، اظهار داشت: جلسه کمیته کارشناسی کارگروه خودرو با حضور خودروسازان با هدف از بررسی نظرات و درخواست های ارائه شده و همچنین تعیین چارچوب اجرای مصوبه ابلاغی شورا و درخواست های مربوطه در جلسه شورا مطرح و اعضای شورا بر اجرای مصوبه اعلام شده با اکثریت آرا تاکید کردند.

وی ادامه داد: هرگونه تغییر و بررسی در خصوص مصوبات ابلاغی صرفا در چارچوب دستورالعمل تنظیم بازار خودرو خواهد بود. در این چارچوب، پس از تکمیل صورت های مالی 12 ماهه 1401 و تصویب هیئت مدیره، امکان تعدیل های لازم وجود خواهد داشت.

نایب رئیس شورای رقابت در پاسخ به این سوال که قیمت خودروهای اعلام نشده چه زمانی اعلام می شود، توضیح داد: مدارک اطلاعاتی و هزینه خودروهایی که هنوز از سوی خودروسازان مشخص نشده است به سازمان حمایت ارائه شده است. برای قیمت گذاری، بنابراین قیمت های پایه رقابتی هفته آینده پس از تصویب شورا تعیین و اعلام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، پس از تصویب و اعلام قیمت خودروهای مونتاژ شده در شورای رقابت، برخی خودروسازان نسبت به قیمت های تعیین شده اعتراض کردند و خواستار تغییر آن شدند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا