اخبار روز سینما

شوخی خنده دار ایرج طهماسب با قیصر تسخیر جسد چیرو توسط “روح” با موضوع “قیصر”

در قسمت 11 سریال «پارتی» شخصیت روحی از کوروش می‌خواهد که بدنش را به او قرض دهد تا او سوار آن شود و جلوی بدکاری‌های پیرش را بگیرد. با حلول روح در بدن چیرو، او تغییر شخصیت می دهد و سزار می چرخد ​​و می رود.

به گزارش پی ام آپ، شخصیت روحی از سال گذشته در این سریال به عنوان روحیه ای سرزنده و بشاش معرفی شد که با بدنش قهر کرده و به سراغ ایرج رفت. روحی گاهی اوقات دلتنگ بدنش می شود اما وقتی بدنش متوجه او نمی شود غمگین می شود.

روحی حالا در قسمت یازدهم سریال «پارتی» می گوید که جسدش پول زیادی دزدیده و اگر دیر کنند همه را از مرز بیرون می آورد. او از ایرج طهماسب می خواهد که اجازه دهد او را سوار بدنش کنند و با هم بروند تا بدن او را متوقف کنند اما طهماسب قبول نمی کند.

وقتی از طهماسب ناامید می شود، نزد کوروش (سیروح) می رود و از او می خواهد که تمام ارواح مهربانش را بیرون کند و فقط ارواح خبیث و انتقام جویانه اش را حفظ کند تا جایی برای روحی باشد که بتواند در بدن او حلول کند.

قسمت خنده دار داستان زمانی است که روحی در کالبد کوروش حل می شود و کوروش با از دست دادن روحیه مهربان و لطیف خود با روحی انتقام جو به پا می خیزد. روحی از او می خواهد که پاشنه کفشش را باز کند و در همان حال آهنگ فیلم «قیصر» را برایش می خواند.

سپس روح که کاملاً کوروش را احاطه کرده است شروع به خواندن آهنگی شاد می کند و کوروش مانند پیرمردی می رقصد.

سریال مهمانی هر چهارشنبه بر روی پلتفرم های نماوا و فیلمو منتشر می شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا