اخبار روز سینما

شوخی انتقامی آزاردهنده با 2 ناظم!







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، حسن ریوندی که در روزهای اخیر در برنامه ویژه ماه مبارک رمضان شبکه تهران حاضر شده بود، با دو مجری تلویزیون شوخی نامتعارفی کرد و حرف های عجیبی را به آنها نسبت داد.

در پی این حادثه، انجمن مدیران رسانه های تصویری بیانیه ای به شرح زیر منتشر کرد:

“به نام خدا

مدیران و نمایندگان محترم رسانه:

رسانه ملی سرمایه ای ارزشمند و حاصل تلاش های دیرینه هنرمندان و اندیشمندان، اندیشمندان و تلاش های غیورانه ای است که خود را وارث فرهنگ هزاران ساله ایران عزیز و اسلام متعالی می دانند. متأسفانه در ماه مبارک رمضان شاهد حضور مهمانانی ناآشنا با آداب و شئونات اخلاقی رسانه ای بودیم که تک تک سخنان خود را به زبان می آورند و مادران و فرزندان این دیار را که برای مجریان مجرب تلویزیون به صورت زنده احترام زیادی قائل هستند، تمسخر می کنند. هوا . انجمن مدیران رسانه های تصویری به وظیفه خود در راستای اعتلای قداست هنر اجرا و احترام به مخاطبان ارجمندی عمل می کند که در سال ها شادی و رنج و در شرایط مختلف همواره از طریق این مدیران با دنیای رسانه ارتباط صمیمانه برقرار می کنند. چنین رفتار مذموم ضروری است. و اعلام اعتراض و دفاع از مدیران مجرب رسانه ای از منظر حرفه ای و تجاری ناشایست است. امید است مدیران و برنامه سازان با حساسیت بیشتری میهمانان برنامه های زنده را انتخاب کرده و از تکرار چنین لحظاتی که جایگاه رسانه ملی به عنوان میراث کل ملت ایران را تحقیر می کند و اعتماد ملی را نسبت به آن کاهش می دهد و دلجویی می کند، پرهیز کنند. مجریان . کهنه سرباز (بهمن هاشمی و سید مرتضی حسینی) اقدامات لازم را انجام دهند.

در خصوص کانون مجریان رسانه های تصویری فروردین ۱۴۰۳»

بر اساس این گزارش ایسنا، حسن ریوندی پس از مدت ها دوری از تلویزیون در یلدای 1402 در رادیو حاضر شد و پس از آن نیز این همکاری تا مدتی ادامه خواهد داشت.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا