اخبار روز سینما

این همه تغییر شهره سلطانی باورکردنی نیست!/ خانم بازیگر با جذابیتش همه را شوکه کرد!عکس

شهره سلطانی بازیگر خوب ایرانی است. شهره سلطانی متولد 1348 است. شهره سلطانی در بجنورد خراسان به دنیا آمد. شهره سلطانی در رشته موسیقی تحصیل کرد. شهره سلطانی زمانی با سریال های تلویزیونی اش شهرت داشت.

این همه تغییر شهره سلطانی باورکردنی نیست!/ خانم بازیگر با جذابیتش همه را شوکه کرد!عکس

سلطانی از پیشکسوتان سینما و تلویزیون است که با ورود به میانسالی کمتر نقش آفرینی کرد. علاوه بر کاهش چهره در ایران، بازیگران در میانسالی نیز کمتر فعال می شوند. این مشکل مختص ایران نیست، تبعیضی است که تقریباً در تمام دنیا زندگی هنرمندان زن را تحت تأثیر قرار می دهد. حقیقت این است که دنیای تبلیغات که حضور پررنگی در پشت صحنه سینما دارد، چندان علاقه ای به به تصویر کشیدن داستان های واقعی، شخصیت های متمایز و فیلم های فاخر ندارد. به همین دلیل کاهش تعداد بازیگران زن بسیار سریعتر از آن چیزی است که باید باشد و در دوران اوج جوانی نقش های دیگر مناسب برای آنها بسیار کم است. با این حال سلطانی دوباره توجه را به خود جلب کرد. نه به خاطر بازی در فیلم ها و سریال ها، بلکه به خاطر حرکات زیبا و تغییر چهره اش. ظاهراً تغییرات چهره شهره سلطانی بسیار جذاب و زیبا بوده و او را شاداب تر از همیشه کرده است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا