اخبار روز سینما

شهرداری خمام موظف است ظرف 5 روز ساختمان روبروی کانون پرورش فکری را تخریب کند!

رئیس قاضی استان گیلان در بازدید از طرح کانون پرورش فکری کودکان نوجوان شهرستان خمام دستورات لازم را صادر کرد.

بازتاب آنلاین، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رئیس قاضی استان گیلان در بازدید از پروژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خمام دستورات لازم را صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه بیش از یک دهه از شروع پروژه کانون پرورش معنوی کودکان و نوجوانان در شهر خمام می گذرد و هنوز تکمیل نشده است، خاطرنشان کرد: شهرداری خمام ساخت غرفه ها را آغاز کرده است. روبروی این ساختمان بدون رعایت قوانین و مقررات. این امر باعث ایجاد اختلال در تکمیل و استفاده از ساختمان مرکز شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: شهرداری خمام موظف است ظرف مدت پنج روز نسبت به تخریب ساختمان غیرمجاز اقدام کند و دستگاه های خدمات رسان نیز باید انشعابات مورد نیاز مرکز رشد معنوی کودکان و نوجوانان را تامین کنند.

رئیس شورای قضایی استان در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدوارم کمتر از یک ماه دیگر این طرح به بهره برداری برسد و مردم از ظرفیت این مرکز برای ارتقای فرهنگ آموزشی و کاهش معضلات اجتماعی بهره مند شوند.

لازم به ذکر است حکم رئیس کل دادگستری گیلان نیز شهردار وقت خمام است. بهمن در سال 1401 کمیسیون ماده 100 تخریب ساختمان مرکز تربیت معنوی کودکان و نوجوانان را اعلام کرد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا