اخبار روز

شهادت مستشار نظامی ایرانی بر اثر حمله نیروهای ائتلاف در سوریه (+عکس)

پیام سرلشکر سلامی: این یاران آخرالزمان اباعبدالله الحسین در پی حمله هوایی نیروهای ائتلاف به سوریه در نیمه اول مردادماه برای مداوا به ایران منتقل شد.

سرهنگ پاسدار احمدرضا افشاری از نیروهای مستشاری هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نیمه اول مرداد ماه در پی حمله هوایی نیروهای ائتلاف متجاوز به سوریه برای مداوا به ایران منتقل شد. وی امروز به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد.

به گزارش فارس، سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه در پیامی شهادت افشاری را تسلیت گفت.

متن کامل پیام سرلشکر سلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم، از مؤمنان، از مردانی که به آنچه به خدا وعده داده اند وفادارند، از آنان قضاوت کنندگان پیامبر هستند و از آنان انتظار دارند که انقلاب اسلامی دیگری برپا شود. یکی از پاسداران مدافع حرم سرو تنور انقلاب اسلامی را سیراب کرد. سرهنگ پاسدار سرافراز احمدرضا افشاری از نیروی مستشاری هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اثر جراحات وارده در حملات هوایی در سوریه جان باخت.

این یاران آخرالزمان اباعبدالله الحسین پس از حمله هوایی نیروهای ائتلاف به سوریه در نیمه اول مردادماه برای مداوا به ایران منتقل شد.

شهادت این شهید سرافراز را از پیشگاه خداوند رحمان و رحیم به این شهید عزیز، مغتنم و در کنار شهدای کربلا و برای خانواده بزرگوارش تبریک و تسلیت عرض می نمایم. بستگان و رفقای ارجمند سلامت و پایداری در ادامه راه شهادت و شهادت. من به جهاد خالصانه در راه اعتلای قرآن و عزت و سربلندی ایران اسلامی دعوت می کنم. سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا