اخبار روز

ده هزار بنگاه املاک بدون مجوز شناسایی شدند!/جزئیات

به گزارش پی ام آپ، اسماعیل حسین زهی درباره نقش بنگاه های معاملات ملکی در ساماندهی بازار املاک گفت: به دنبال بررسی‌های متعددی که از سوی وزارت راه و شهرسازی صورت گرفته است، خیلی از بنگاه‌های معاملات املاک قیمت‌ها را به صورت غیرواقعی بالا برده در حالی که فاقد مجوز بودند.

وی در ادامه گفت: یکی از دلایل بی نظمی در بازار املاک این است که شرکت های بازاریابی املاک مسکونی چند برابر شده اند و می توانند تغییرات موثری در قیمت ها ایجاد کنند.

خوشبختانه با تلاش وزارت راه و شهرسازی و نظارت عالیه بیش از 10 هزار بنگاه معاملات ملکی که غیرقانونی و بدون مجوز فعالیت می کردند پلمب شدند. این کنترل ها قطعا بی تاثیر نیستند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه امروز میزان اجاره مسکن از توان قشر کارگر و کارمند و دهک پایین جامعه خارج شده است، تصریح کرد: کمیسیون عمران مجلس طرحی را برای ساماندهی فعالیت بنگاه‌های معاملات مسکن تهیه کرد که پس از بررسی به تصویب کمیسیون رسید. اکنون این طرح در نوبت رسیدگی در صحن مجلس قرار دارد.

منبع: ایسنا


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا