اخبار روز

شناسایی مشاورین املاک خلافکار در تهران / 950 بنگاه املاک پلمپ خواهند شد!

به گزارش پی ام آپ، دبیر اتحادیه مشاوران املاک از شناسایی 950 بنگاه املاک غیرمجاز در تهران خبر داد و گفت: برای پیگرد قانونی اسامی این واحدها به اداره املاک اعلام شده است.

سعید لطفی با اشاره به فعالیت غیرمجاز واحدهای مشاور املاک در تهران گفت: اتحادیه املاک زیر نظر قانون صنفی است و نمی توانیم متخلف صنفی را تعطیل کنیم. بر این اساس بنگاه‌های املاک غیرمجاز را شناسایی و به اداره اماکن ارائه می‌کنیم.

وی با یادآوری اینکه 950 بنگاه املاک غیرمجاز را به این اداره کل معرفی کرده‌ایم، تصریح کرد: برخی از این بنگاه‌ها، بنگاه‌های بزرگ 2 طبقه به مساحت 180 متر مربع هستند. وقتی شرکت‌هایی در این بزرگی می‌بینیم، می‌گوییم چطور می‌شود جواز کار نداشته باشد؟

وی گفت: مردم برای دریافت پروانه به مشاوران املاک مراجعه کنند و سپس ببینند که آیا در همان آدرسی که روی پروانه درج شده است یا خیر و سپس تاریخ انقضا را بررسی کنند. ضمناً فردی که دارای مجوز است باید در شرکت حضور داشته باشد.

دبیر اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه با پلمب 950 شرکت غیرمجاز انقلابی در این بخش به وجود می آید و نتیجه آن قانونی شدن همه است، گفت: شرکت های بدون مجوز مرتکب تخلفاتی مانند گرانفروشی، اجاره بهای دیگر می شوند.  فروش سایر کالاها و غیره طبق ماده 28 قانون نظام صنفی رفتار و پلمپ شده اند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا