اخبار ارز دیجیتال

شمارش معکوس برای سخنرانی ترامپ؛ معامله‌گران منتظر جهش بیت‌کوین به ۸۵ هزار دلار!

قیمت بیت‌کوین (BTC) در حالی که فاصله کمی با بالاترین رکورد خود در سال ۲۰۲۱ باقی مانده، یک الگوی بسیار صعودی را تشکیل داده و معامله‌گران امیدوارند به زودی به هدف بعدی خود، یعنی ۸۵ هزار دلار برسد.

در همین راستا، یکی از معامله‌گران ارز دیجیتال با نام مستعار جلی (Jelle) در ۲۶ جولای عنوان کرد که قیمت این ارز دیجیتال در حوالی سقف چرخه قبلی، یک الگوی کنج نزولی پهن‌شونده را تشکیل داده که پیش‌بینی می‌شود با شکسته شدن آن به سمت بالا، افزایش قیمت به وقوع بپیوندد.

به گزارش رمز ارز نیوز، قیمت بیت‌کوین در حال حاضر با افزایش ۱.۵ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۶۷,۹۸۴ دلار رسیده است.

اولین مقاومت مهم در مسیر صعودی بیت‌کوین، سقف ماه نوامبر ۲۰۲۱، یعنی ۶۹ هزار دلار خواهد بود. طبق داده‌های کوین‌گلس (CoinGlass)، افزایش قیمت بیت‌کوین تا این سطح باعث لیکویید شدن ۹۲۹.۶۵ میلیون دلار از پوزیشن‌های شورت خواهد شد.

در این میان، معامله‌گران منتظر سخنرانی دونالد ترامپ در کنفرانس بیت‌کوین ۲۰۲۴ در نشویل و واکنش بازار به آن هستند. مارکوس تیلن، مدیرعامل شرکت ۱۰x Research در این‌باره می‌گوید:

هیچ معامله‌گری در آخر هفته قصد ورود به پوزیشن شورت بیت‌کوین را ندارد.

تیلن توضیح داده که انتظارات زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه ترامپ در سخنرانی خود از برنامه‌هایش برای انتخاب بیت‌کوین به عنوان ذخیره استراتژیک ایالات متحده صحبت کند. انتظار می‌رود که این موضوع، باعث افزایش خوش‌بینی نسبت به این ارز دیجیتال و افزایش قیمت آن شود.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا