اخبار روز

شمارش معکوس برای بازگشت مسی؛ اینتر میامی از ستاره خود استقبال می کند

روزهای انتظار برای هواداران اینترمیامی و دوستداران فوتبال به پایان رسیده است. لیونل مسی به زودی به تمرینات گروهی تیمش بازمی گردد و آماده درخشش مجدد با پیراهن اینترمیامی است.

به نظر می رسد کمتر از ده روز دیگر لیونل مسی به میادین فوتبال بازگردد.

به گزارش “ورزش سه”، اینترمیامی با وجود اینکه در بالای جدول آمریکا قرار دارد، همچنان از غیبت کاپیتان خود لیونل مسی رنج می برد.

فوق ستاره آرژانتینی اینترمیامی یک ماه پیش در فینال کوپا آمریکا دچار مصدومیت شدید شد و از آن زمان تا کنون بسیاری از بازی های MLS را از دست داده است.

نشریه AS اسپانیا در گزارشی درباره بازگشت لیونل مسی به میادین نوشت: لیونل مسی در ماه گذشته تمرینات ویژه خوبی را پشت سر گذاشته است و احتمالا در پایان این ماه و کمتر از 10 سال دیگر در تمرینات گروهی تیمش شرکت خواهد کرد. روزها.”

اینترمیامی در 11 بازی اخیر خود بدون حضور لیونل مسی بوده است اما شاگردان تاتا مارتینو همچنان در غیاب کاپیتان آرژانتینی خود موفق به کسب 8 پیروزی شدند. البته آنها هفته گذشته در جام اتحادیه آمریکا با نتیجه 3 بر 2 مغلوب کلمبوس شدند و به این ترتیب زودتر از این جام حذف شدند.

اینتر میامی در 24 آگوست در لیگ برتر به مصاف سیسیناتی می رود. بازی ای که به احتمال زیاد آخرین بازی شاگردان تاتا مارتینو بدون لیونل مسی خواهد بود. علاوه بر این مسی به دلیل این مصدومیت در لیست فعلی تیم ملی کشورش قرار ندارد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا