اخبار روز سینما جهان

شغال جدید دیده شد؛ قاتلی خونسرد در شهر

با انتشار تیزر «روز شغال»، ادی ردمین در نقش یک قاتل گریزان دیده شد.

گزارش کردن مهر به گزارش ورایتی، همانطور که در خلاصه داستان آمده است، این سریال که برای طاووس و آسمان ساخته شده است، درباره شغال (ردمین)، قاتل قراردادی است که با اجرای دستورات با بالاترین هزینه زندگی می کند، اما پس از آخرین کشتن خود و برای اجرای یک بزرگ به دستور، او با یک افسر اطلاعاتی بریتانیا (لاشانا لینچ) سرسخت، که شروع به ردیابی شغال در یک تعقیب و گریز هیجان انگیز موش و گربه در سراسر اروپا می کند، به سرنوشت می رسد.

رونان بنت نویسنده و برایان کرک کارگردان این مجموعه 10 قسمتی هستند و ردمین به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز فعالیت می کند. فردریک فورسایت نویسنده رمان «شغال» مشاور تهیه کننده فیلم و کریس هال نیز تهیه کننده است.

اورسولا کوربرو، چارلز دنس، ریچارد دورمر، چوکودی ایووجی، لیا ویلیامز، خالد عبدالله، النور ماتسورا، جانجو اونیل، نیک بلاد، سوله ریمی و فلوریسا کامارا دیگر بازیگران این فیلم هستند.

“روز شغال” فیلمی مهیج به کارگردانی فرد زینمن و محصول سال 1973 بریتانیا و فرانسه است که در این فیلم ادوارد فاکس نقش یک قاتل با نام مستعار شغال را بازی می کند که برای ترور شارل دوگل رئیس جمهور فرانسه استخدام می شود. در تابستان 1966

«روز شغال» از 16 آبان پخش می شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا