اخبار روز سینما جهان

شش نکته جالب درباره ستاره خاندان اژدها؛ ایموند تارگرین کیست؟

مطمئناً، او چهره ای آشنا در فیلم The Last Kingdom و اکنون House of Dragons است، اما آیا طرفداران واقعاً مرد پشت این نقش ها را می شناسند؟

فیلمنامه ها و لباس ها را کنار بگذارید و ترکیبی بی نظیر از استعداد و میل را کشف کنید. یک پسر بومی بریتانیایی و سفری پر از پیچ و خم های شگفت انگیز، بیایید نگاهی به شش واقعیت جالب بیاندازیم که ایوان میچل واقعی را آشکار می کند. برای کشف جنبه ای از او که خیلی ها نمی شناسند.

1: او اهل انگلستان است

ایوان میچل که در زیر آسمان خاکستری بریتانیا متولد شده و در دربی با یک برادر بزرگتر بزرگ شده است، دارای ترکیبی منحصر به فرد از حساسیت های هنری است. او متعلق به سرزمینی است که به خاطر سهمش در هنر و فرهنگ مشهور است، زادگاه بسیاری از نوابغ تئاتر. این موضوع فرهنگی ملیله‌ای را تشکیل می‌دهد که زندگی حرفه‌ای یوان بر اساس آن آشکار می‌شود.

او با افتخار این میراث را به پیش می برد و بازی های خود را با ظرافت های ظریف سرزمینش آغشته می کند. توانایی بازیگران بریتانیایی در تسخیر جوهر بریتانیایی در نقش‌هایشان نشان‌دهنده ارتباط قوی آنها با ریشه‌هایشان است و میچل نیز تفاوتی ندارد. برای تکمیل همه چیز، جذابیت و شوخ طبعی مرتبط با رفتار انگلیسی در حضور ایوان روی پرده زنده می شود.

2: ایوان میچل تنها پس از حضور در سه قسمت از House of Dragons نامزد دریافت جایزه شد.

آیا سریال خانواده اژدها را به خاطر دارید که تماشاگران را متحیر کرد؟ ایوان میچل در نقش ایموند تارگرین بازی کرد. کوتاهی نقش مانع از جذابیت شخصیت او نشد. اجرای مسحورکننده او نامزدی را برای او به ارمغان آورد، او نامزد بهترین گروه در سریال درام در پنیا د پراتا شد.

این نامزدی به خوبی در مورد مهارت های بازیگری ایوان صحبت می کند. قوس شخصیتی او، اگرچه کوتاه بود، اما ثابت شد که نقطه اوج کار او بود و استعدادهای او را در کانون توجه قرار داد. این نامزدی گواهی بر سخت کوشی اوست و تایید می کند که ایوان میچل در حال درخشش است.

شش حقیقت جالب درباره ستاره خانه اژدها، ایوان میچل در نقش ایموند تارگرین؟

3: او برای بازی در آخرین پادشاهی مشهور است

کاریزمای ایوان میچل در The Last Kingdom ثابت کرد که بازی را تغییر می دهد. او در نقش اسفارت به شخصیت پیچیده ای جان بخشید و نام خود را در ذهن بینندگان حک کرد. توانایی طبیعی او در به تصویر کشیدن آسیب پذیری و قدرت در همان زمان، داستان را به مکان های جدیدی برد. این نقش تطبیق پذیری او را به نمایش گذاشت و نشان داد که ایوان فقط یک بازیگر دیگر است. عملکرد او در نقش اسپروث همچنان گواهی بر هنر اوست و دقیقاً همان چیزی است که جایگاه او را برای همیشه در این صنعت تثبیت کرد.

شش حقیقت جالب درباره ستاره خانه اژدها، ایوان میچل در نقش ایموند تارگرین؟

4: ایوان میچل سه فیلم کوتاه ساخته است

سفر هنری میچل شامل سه فیلم کوتاه جذاب است. او استعداد خود را در داستان سرایی بلافاصله پس از فارغ التحصیلی کشف کرد. کلیشه (2015)، آتش (2015) و استالکر (2019) استعداد خود را در محصور کردن احساسات عمیق در یک چارچوب زمانی محدود نشان می‌دهند. استعداد او از طریق این اجراها می درخشد و بر توانایی او در ارتباط با مخاطب تأکید می کند.

شش حقیقت جالب درباره ستاره خانه اژدها، ایوان میچل در نقش ایموند تارگرین؟

5: او اولین پروژه بازیگری خود را در سال 2015 انجام داد

سال 2015 نقطه عطف مهمی در حرفه میچل بود. درست پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان، ایوان میچل در سال 2015 دو فیلم کوتاه ساخت. او سفر بازیگری خود را با کلیشه و آتش آغاز کرد و خیلی زود در فیلمی به نام فقط چارلی (2017) به کارگردانی ربکا فورچون بازی کرد.

این تازه شروع یک حرفه درخشان پر از نقش های به یاد ماندنی و بازی های تحسین شده بود. ایوان میچل با وجود گذشت سال ها از اولین حضورش، فضایی را برای خود حک کرده و با حضور جذابش روی پرده، همه توجه ها را به خود جلب کرده است.

شش حقیقت جالب درباره ستاره خانه اژدها، ایوان میچل در نقش ایموند تارگرین؟

6: او با تعداد کمی از پروژه های هنری خود از ستاره شدن لذت می برد

ایوان میچل کسی نیست که در کمیت غرق شود و کیفیت را در اولویت قرار دهد. با پروژه های نسبتا کمی به نام او، او هنوز در صنعت سرگرمی مورد تقاضا است. نقش‌های او، اگرچه تعداد محدودی داشت، اما تقریباً همیشه تأثیر عمیقی بر جای می‌گذاشت. بنابراین این عمق اجراهای اوست که واقعا او را متمایز می کند. هر نقشی که به دقت ساخته شده است به قدرت یک ستاره در حال ظهور کمک می کند، که نه با اعداد بلکه با نیروی محض عملکرد او تعریف می شود. ایوان میچل شاهدی بر این نظریه است: “کمتر در واقع می تواند بیشتر باشد.”

منبع: فرامدیا

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا