اخبار روز سینما جهان

شکایت شرکت کنندگان مسابقه Squid Game: The Challenge از نتفلیکس!

شرکت‌کنندگان مسابقه Squid Game: The Challenge که توسط نتفلیکس تهیه شده است، تهدید کرد که از نتفلیکس به دلیل مصدومیت  در حین فیلمبرداری شکایت خواهد کرد.

یک آژانس بریتانیایی که نامش فاش نشده است به نمایندگی از این دو شرکت کننده گفت که شرکت کنندگان شرکت‌کنندگان مسابقه Squid Game: The Challenge  آنها در این مسابقه دچار سرمازدگی و آسیب عصبی شدند

شرکت کنندگان Squid Game: The Challenge از نتفلیکس شکایت خواهند کرد

شركت كنندگان شرکت‌کنندگان مسابقه Squid Game: The Challenge  گفته می شود که این مصدومیت در جریان در زمان بازی «چراغ قرمز، چراغ سبز» (Red Light, Green Light) که در استودیوهای «کاردینگتون» که پیش‌تر محل استقرار نیروی هوایی سلطنتی بریتانیا بوده، فیلمبرداری شده، این مصدومیت‌ها برایشان رخ داده است. در این بازی، شرکت‌کنندگان نباید توجه عروسک رباتیک را جلب کنند.

بازی ماهی مرکب: مبارزه
بازی ماهی مرکب: مبارزه

نتفلیکس قبلا تایید کرده بود که سه نفر از 456 شرکت کننده به مراقبت پزشکی نیاز دارند. شاکیان می گویند که سلامتی خود را به خطر انداخته اند زیرا مجبور بودند برای مدت طولانی در طول فیلمبرداری بی حرکت بمانند.

دانیل اسلید، مدیر عامل وکلا اکسپرس می گوید:

می‌دانیم که مردم ممکن است این شکایت را به عنوان یک مبارزه کلاسیک بین کمپانی و شرکای تولید تصور کنند. شرکت‌کنندگان فکر می‌کردند که در رویدادی سرگرم‌کننده شرکت می‌کنند و انتظار نداشتند که مصدوم شوند؛ اما اکنون، پس از گرفتار شدن در موقعیت‌هایی پراضطراب و سرما، مصدوم شده‌اند.

سخنگوی مسابقه بازی مرکب:چالش تصریح کرد: تاکنون شکایتی از شرکت کنندگان ثبت نشده است، باید دید در آینده چه کسانی شکایت خواهند کرد.

این مسابقه 10 قسمتی که شبیه به سریال کره ای درام The Game است، شاهد رقابت 456 شرکت کننده برای دریافت جایزه ای به ارزش 4.56 میلیون دلار است که بزرگترین جایزه نقدی در تاریخ این برنامه تلویزیونی محبوب است.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا