اخبار روز سینما

شرکت پخش‌کننده فیلم Megalopolis مشخص شد + تاریخ اکران

فیلم Megalopolis ساخته‌ی فرانسیس فورد کاپولا که پس از اکران اولیه در جشنواره فیلم کن با نظرات بسیار متفاوتی روبرو شد، بالاخره توزیع‌کننده پیدا کرد.

کمپانی لاینزگیت با امضای قراردادی، حق پخش این فیلم را برای سینماهای آمریکا و کانادا به دست آورد. «مگالوپلیس» در تاریخ 27 سپتامبر اکران خواهد شد. این فیلم با فرمت IMAX نمایش داده می‌شود، اما به احتمال زیاد با اکران دوباره میان‌ستاره‌ای ساخته‌ی «کریستوفر نولان» به مناسبت دهمین سالگرد اکرانش، باید پرده را تقسیم کند.

بهترین فیلم های فورد کاپولا تا سال 2024


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلم Megalopolis پخش کننده پیدا کرد

همچنین یک هفته بعد از آن، با اکران جوکر: جنون دو نفر که با دوربین‌های IMAX فیلمبرداری شده است، مگالوپلیس مجبور می‌شود تا این پرده‌های باکیفیت و بزرگ را که مورد توجه هستند، ترک کند.

فیلم Megalopolis

«آدام فوگلسون»، رئیس هیئت مدیره‌ی گروه فیلم‌های سینمایی «لاینزگیت»، در بیانیه‌ای گفت:

«فرانسیس» یک افسانه است. هدیه‌های او به سینما برای بسیاری از ما الهام‌بخش بود تا حرفه‌ی خود را وقف فیلمسازی کنیم. همکاری با او و ارائه‌ی این فیلم فوق‌العاده، جسورانه و کاملاً منحصربه‌فرد به مخاطبان سینما، افتخار بزرگی است. ما در «لاینزگیت» تلاش می‌کنیم تا خانه‌ای برای هنرمندان جسور و جسور باشیم و «مگالوپلیس» ثابت می‌کند که هیچ‌کس جسورتر و جسورتر از استاد، «فرانسیس فورد کاپولا» نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Megalopolis چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا