به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، سریال Hakeithay کمال بالاخره تولید فصل دوم خود را آغاز کرد. این سریال که در فصل اول چندان موفق نبود حالا با بازیگران جدید و طنز بیشتر اتفاقات جدید و متفاوتی را برای مخاطب رقم خواهد زد.

همان نکته ای که محمود سلامیان، تهیه کننده فصل جدید «قصه های کمال» به آن اشاره کرد. وی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: در این فصل 200 بازیگر داریم که طنز طنز در فضای تاریخی دهه 80 بیشتر و بیشتر می شود. قدرت الله سهل میرزایی نیز مانند فصل اول کارگردانی این سریال را بر عهده دارد و 80 درصد آن در شهر غزالی جلوی دوربین می رود.

وی افزود: «قصه های کمال» در پنج فصل و هر قسمت در 30 قسمت ساخته می شود. پیش بینی ما فصل جدید تا ابتدای سال گذشته است فروردینور اردیبهشت ماه ماه در حال ساخت است. سپس می توانید تصمیم بگیرید که چه زمانی می خواهید آن را بازی کنید.

فصل جدید سریال هکایتای کمال بعد از 6 سال مقابل دوربین می رود. محمود پاک نیت و حمید ابراهیمی همانند فصل اول در فصل جدید حضور دارند. میرطاهر مظلومی، ایرج نوذری، کاظم هژیرآزاد، جعفر دهقان، افشین سنگ چاپ، پوراندخت مهیمن، آزیتا ترکاشوند و سولماز حصاری نیز به ایفای نقش می پردازند.




اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما