جلسات دور خوانی نسخه ترکی سریال «شهرزاد» به کارگردانی چاگری ویلا لوستولی آغاز شد و اولین تصاویر از تمرین بازیگران ترکیه ای ایفاگر نقش شهرزاد، قباد، فرهاد، بزرگ آقا منتشر شد. شیرین در این درام اکران شده است. در نسخه ترکی سریال شیرزاد سیمای بارلاس در نقش شهرزاد، اسماعیل حاجی اوغلو در نقش قباد، ایچ شاسماز در نقش فرهاد، تامر لونت در نقش بزرگ آقا و بورجو کوارار ایفای نقش می کنند. توسط شیرین.

به گزارش بازتاب آنلاین، شرکت OGMPicturs به ​​تازگی حق ساخت نسخه ترکی سریال «شهرزاد» را خریداری کرده و عکس هایی از بازیگران این سریال که این روزها برای تسلط بر نقش خود در حال انجام جلسات مطالعه از راه دور هستند را منتشر کرده است.

علاوه بر این تصاویر، اسامی رسمی بازیگران نقش های اصلی این سریال نیز اعلام شده است. “صورت بارلاساو قرار است به جای ترانه علیدوستی در نسخه ترکی نقش شهرزاد را بازی کند. این بازیگر اولین بار در سال 2014 در سریال ترکی گوزل به ایفای نقش پرداخت و متعاقبا در سریال های حیات بازان تاتلیدیر، آدی افسانا، زالم استانبول، عزیز، عمر و … حضور یافت.

سیمای بارلاس در نسخه ترکی سریال شهرزاد نقش این «شهرزاد» را بازی می کند.

«اسماعیل حاجی اوغلو» در نقش قباد جلوی دوربین می رود; نقش شهاب حسینی در سریال شهرزاد. حاجی اوغلو در فیلم ها و سریال های «عشق و ناموس»، «قصه های استانبول»، «کودک، ققنوس»، «محکوم»، «آیلا دختر جنگ» و «شاهزاده خانم بدون تاج» بازی کرده است.

نقش فرهاد در نسخه ایرانی «شهرزاد» به عهده مصطفی زمانی بود، در این نسخه ترکی به «آیتاچ ششماز» محول شد. بازیگری که در 19 سالگی با بازی در سریال حکیم اوغلو به شهرت رسید. وی همچنین در سریال های «گل»، «بازی بخت» و … بازی کرده است.

نقش «بزرگ» با بازی علی نصیریان در نسخه ترکی «تمر لونت» رسیده است بازیگر 75 ساله ای که در سریال های «خواب زمستانی» و «جزیره ذرت» حضور داشت. بازی در نقش شیرینبورکو کوارار» تعیین شده؛ نقش پریناز ایزدیار در نسخه اصلی.

نسخه ترکی سریال
بورکو کوارار در نسخه ترکی شهراز با بازی پریناز ایزدیار نقش «شیرین» را بازی می کند.

مهمت چاویک، آیشگول یونسال، شاهسووار آکتاش، اوزلم توکاسلان، پینر کاگلر، گانسترک مارمار یا گمور، اوز بسماچی، گوخان بکلتنلر، زینب دریفی زهری، باتوهان بایار و سامی آکسو دیگر بازیگران این سریال هستند.

در خلاصه داستان منتشر شده از این مجموعه، وقایع دقیقا بر اساس داستان کوتاه «شهرزاد» حسن فتحی روایت شده است. داستان از این قرار است که شهرزاد به عنوان یک زن جوان قوی و آینده دار، در دانشکده پزشکی تحصیل می کند و در آرزوی آینده ای روشن در کنار معشوقش فرهت است. حکم اعدام فرهت که بی گناه است تمام زندگی او را زیر و رو می کند. شهرزاد ناامیدانه از بویوک بیگ، شوالیه بزرگ معروف به نفوذش، کمک می خواهد تا فرهات را از چوبه دار نجات دهد، اما یک واقعیت وجود دارد که او از آن بی خبر است. هیچ کار خیری که بویوک بی انجام می دهد بی پاداش نمی ماند. ازدواج ناموفق دختر بویوک، شیرین، و برادرزاده اش قباد، باید با نقشه ای که او برای حفاظت از امپراتوری خود در نظر گرفته است، ترکیب شود و به این ترتیب زندگی همه به شدت تغییر خواهد کرد و دیگر هیچ چیز مثل قبل نخواهد شد.

این سریال به کارگردانی Chagari Vila Lustvali و نویسندگی Plein Gulkan، Lara Bulot و Batuhan Ozbay تولید شده توسط شرکت OGMPicturs از شبکه استار تی وی پخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما