اخبار روز

شروع ثبت نام ودیعه مسکن مستاجران تم مرد ir

وام مسکن یکی این یکی از امکاناتی است که دولت در اختیار مستاجران قرار می دهد. در صورت موافقت مالک ملک می تواند از این تسهیلات استفاده کند. وام مسکن توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است و همه مستاجران حداقل یک بار به آن فکر کرده اند اما به دلیل نرخ سود بالا متوقف شده است.

نحوه ثبت سپرده وام مسکن 1403 در سامانه tem.mrud.ir

مستاجرین برای دریافت وام اجاره ۱۴۰۳ باید چند مرحله را طی کنند تا در سامانه tem.mrud.ir ثبت نام کنند. در زیر توضیحات لازم جهت ثبت وام و سپرده مسکن 1403 در سامانه tem.mrud.ir آورده شده است.

1 برای ثبت نام مستاجر ابتدا باید به سایت tem.mrud.ir مراجعه کنید. سپس گزینه ثبت کمک واریزی را در نوار بالای صفحه انتخاب کنید.

2 این قسمت قوانین و مقررات مربوط به ثبت نام تسهیلات حمایتی ودیعه اجاره را در اختیار شما قرار می دهد. پس از مطالعه دقیق بر روی گزینه سبز رنگ “من متن بالا را خوانده و قبول دارم” کلیک کنید.

وام مسکن

3 در این صفحه کد کشور و شماره موبایل خود را وارد کرده و پس از وارد کردن کد امنیتی بر روی گزینه Next Step کلیک کنید.

4 در این مرحله اطلاعات شخصی خود را وارد کرده و سپس گزینه مرحله بعدی را انتخاب کنید.

5 در این مرحله برای افزودن اقوام، روی علامت سبز سبز کلیک کنید و سپس گزینه مرحله بعد را انتخاب کنید.

6 سپس برای تایید شماره موبایل یک کد تایید به موبایل شما ارسال می شود که باید آن را در قسمت مربوطه وارد کرده و پس از وارد کردن کد امنیتی بر روی گزینه تایید کلیک کنید.

7 در نهایت وقتی مشخصات شما با موفقیت ثبت شد، پیام زیر را مشاهده خواهید کرد./اندیشه معاصر

مستاجران این فرصت را از دست ندهید!

حسین جنتی، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه روند پرداخت وام مسکن در استان تهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته بهتر شده است، گفت: همکاری بانک ها با توجه به فرا رسیدن تابستان باید بهبود یابد. فصل، و متقاضیان بیشتری باید برای دریافت تسهیلات اقدام کنند

بر اساس ماده ۴ قانون رشد تولید مسکن و با هدف حمایت از مستاجران، بانک ها موظف به پرداخت تسهیلات سپرده مسکن تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان در شهر تهران هستند.

جنتی تصریح کرد: شرایط پرداخت ودیعه مسکن شامل ازدواج یا زن مجرد بالای 30 سال و مرد مجرد بالای 45 سال بدون مسکن و زمین است و در این بند باید فرم ج آنها سبز باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تاکید کرد: متقاضیان برای کسب این فرصت باید اطلاعات خود را در سامانه املاک و مسکن ثبت و از سامانه خودامضا یا مشاوران املاک کد رهگیری دریافت و در سامانه سامانه جامع برنامه ریزی مسکن برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن

وی افزود: 24 ساعت پس از ثبت نام در صورت احراز شرایط متقاضی می تواند شعبه و بانک مورد نظر خود را انتخاب کند.

1- متقاضی باید متاهل یا سرپرست خانوار باشد.

2- خانم های مجرد بالای 35 سال که با خانواده زندگی نمی کنند و در واقع هزینه زندگی خود را تامین می کنند نیز می توانند برای دریافت وام پس انداز ساختمان اقدام کنند.

3- مردانی که در گذشته سرپرست خانواده بوده اند ولی در حال حاضر به دلیل طلاق یا فوت همسر مجرد هستند نیز مشمول دریافت کمک ودیعه می شوند.

4- متقاضی وام باید دارای اجاره نامه رسمی باشد یا اجاره نامه وی در سامانه ثبت معاملات و املاک کشور ثبت شده و کد رهگیری دریافت کرده باشد.

5- قرارداد اجاره متقاضی وام باید حداقل تا پایان مهلت ثبت نام وام و ودیعه مسکن معتبر باشد.

6- پس از مراجعه متقاضی وام به شعبه بانک جهت اخذ این وام، باید مدارک خود را تکمیل و به بانک تحویل دهد.

همچنین ظرف دو هفته ضامن های خود را به بانک معرفی کند در غیر این صورت درخواست وی رد می شود.

لازم به ذکر است که سایت tem.mrud.ir اختصاصی به ثبت نام وام و سپرده مسکن ندارد، البته امکان ثبت نام نهضت ملی مسکن و انجام امور مربوطه از طریق این سایت نیز وجود دارد.

مستاجران برای ثبت نام در سامانه tem.mrud.ir و دریافت وام ودیعه مسکن 1403 باید مراحل خاصی را طی کنند./برنا

اسناد ثبت نام اجاره نامه tem.mrud.ir

برای ثبت نام وام مسکن، در صفحه اصلی ثبت نام وام و سپرده مسکن، متقاضیان نه تنها باید شرایط لازم را داشته باشند، بلکه مانند شرایط ثبت نام مسکن اولی، مدارکی نیز ارائه کنند. لطفا توجه داشته باشید که این مدارک را فقط پس از بررسی صحت اطلاعات خود در سامانه ذکر شده آپلود کنید. در زیر توضیحات لازم در مورد مدارک ثبت نام وام و سپرده مسکن tem.mrud.ir آورده شده است.

1 قطعه عکس اسکن شده از شناسنامه متقاضی و کلیه افراد تحت تکفل.

2 قطعه عکس اسکن شده کارت ملی متقاضی

3 عکس اسکن گواهی سرپرستی زنان سرپرست خانوار

4 عکس از اجاره نامه رسمی یا اجاره نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک.

افرادی که قصد شرکت در طرح خانه اولی را دارند می بایست شرایط و مدارک لازم جهت ثبت نام در این طرح را داشته باشند و سپس با تماس با سامانه tem.mrud.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. اطلاعات بیشتر در مورد مدارک مورد نیاز برای ثبت نام خانه اولی در لینک زیر قابل مشاهده است./هیوا

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا