اخبار روز

شروع ثبت نام در آزمون استخدامی شرکت در ۲۱ هزار شغل از امروز + مشاغل مورد نیاز

به نقل از شمانیوز

به گزارش سایت طلا، دبیر هفتمین دوره آزمون پیمانکاری بخش خصوصی از آغاز ثبت نام هفتمین دوره این آزمون ویژه سازمان ها و شرکت های صنعتی، تجاری و دانش بنیان کشور از امروز شنبه خبر داد. 10 جولای، به مدت دو هفته.

حسام الدین ثقفی: ثبت نام هفتمین آزمون استخدامی بخش خصوصی برای جذب 21000 شغل در بیش از 5700 سازمان و شرکت صنعتی، تجاری و دانش بنیان آغاز شده است.

این آزمون پاسخی مناسب به یکی از مهم ترین دغدغه های شرکت ها که تامین نیروی انسانی شایسته است می باشد و همچنین راهکاری برای حل مشکل اشتغال در سطح جامعه و واگذاری کار مناسب به متقاضیان کار محسوب می شود. استخدام. داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت www.inre.ir برای شرکت در این آزمون ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه قرار است بیش از 5700 سازمان و شرکت صنعتی، تجاری و دانشی نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق این آزمایشی تامین کنند، افزود: در این دوره آزمایشی بیش از 21000 شغل وجود دارد و گستردگی و تنوع موقعیت های موجود، گزینه های بیشتری را فراهم می کند. به جویندگان کار داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند دفترچه راهنمای آزمون استخدامی هفتم بخش خصوصی را در سایت آزمون به آدرس inre.ir دریافت کنند.

ثقفی با بیان اینکه مهارت سنجی و مهارت مداری از مهمترین اهداف برگزاری این آزمون است، افزود: یکی از دغدغه های مهم در این چند سال، نیاز مردم به آموزش برای ارتقای سطح نرم افزار است. و مهارت های تخصصی هر فرد در سراسر ایران و به همین دلیل دسترسی رایگان به بیش از 450 ساعت آموزش مرتبط با شایستگی های لازم هر رده شغلی در این دوره امتحانی فراهم شده است.

بر اساس اعلام رسمی دبیرخانه هفتمین آزمون استخدامی بخش خصوصی، داوطلبان هفتمین دوره آزمون استخدامی بخش خصوصی در 8 رشته شغلی و 245 عنوان شغلی برگزار می شود. دانشجویان می توانند از این فرصت برای کار در یکی از 5700 شرکت و سازمان مشهور بخش خصوصی بر اساس تجربه، شایستگی، علاقه یا رشته تحصیلی خود در یکی از دو دسته شغلی استفاده کنند. دسته های شغلی عبارتند از:

بخش بازاریابی و فروش شامل صندوقدار و مدیر فروشگاه، فروشنده، کارشناس فروش و 18 شغل دیگر است.

رده فناوری اطلاعات شامل مشاغل اپراتور کامپیوتر، کارشناس فناوری اطلاعات، پشتیبانی سیستم های کامپیوتری و 36 شغل دیگر می باشد

تیم فنی و اجرایی شامل پست های حفاظت فیزیکی و امنیتی، تکنسین و نصاب، راننده خودرو و کامیون و 15 شغل دیگر می باشد.

مقوله لیسانس و ارائه خدمات شامل مشاغل حقوقی، کارشناس حقوقی، کارشناس کنترل کیفیت و 20 شغل دیگر

دسته مالی، اداری و حقوقی شامل مشاغل دفتری، کارمند بانکی، حسابدار و 25 شغل دیگر است.

رده مدیریتی شامل سمت های مدیر اداری، مدیر اجرایی، مدیر منابع انسانی و 28 سمت دیگر است

رشته مهندسی شامل مهندس عمران، مهندس برق، مهندس معماری و 55 شغل دیگر است.

رده هنر، رسانه و آموزش شامل مشاغل دبیر/معلم، مشاور تحصیلی، مترجم/معلم زبان انگلیسی و 24 شغل دیگر است.

بر اساس رصد آخرین اخبار و گزارش شبکه نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در دور قبلی آزمون استخدامی بخش خصوصی، حدود 18000 نفر از سوی سازمان ها و شرکت های صاحب نام دعوت به کار شدند. و بیش از 88 درصد از افراد دارای حداقل سه صلاحیت در آزمون قبلی موفق شدند.

لازم به ذکر است متقاضیان هفتمین آزمون استخدامی بخش خصوصی می توانند حداکثر تا 3 تیرماه از طریق دو کانال زیر نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

1- پرتال رسمی آزمون استخدامی بخش خصوصی به آدرس inre.ir

۲- دفاتر پیشخوان خدمات دولتی

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا