اخبار روز

شروع به واریز 3 فقره وام قرض الحسنه 20 تا 500 میلیونی برای یارانه بگیران

بانک ملت طرح قرض الحسنه قرض الحسنه را با نام شایان تهیه کرده است که بر اساس آن فرد با ایجاد حساب متوسط ​​با مدت زمان یک تا دوازده ماه، امکان دریافت وام 500 میلیون تومانی را دارد.

افرادی که مشتریان بانک ملت و در یکی شعب این مجموعه دارای سپرده کوتاه مدت عادی هستند و با حداقل سپرده 15 میلیون تومانی می توانید برای طرح سرمایه گذاری ارزنده اقدام کنید.

برای دریافت این فرصت، علاوه بر سپرده کوتاه مدت، البته باید ضامن رسمی از بانک و وام کار نیز داشته باشید. نرخ سود این سیستم به ضریب برابری و ماندگاری بستگی دارد و بین 18 تا 23 درصد است. مردم می توانند بین 12 تا 60 ماه پس از دریافت وام اقساط را پرداخت کنند.

با احتساب مبلغ وام، نرخ سود 18 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط این تسهیلات 12 میلیون و 696 هزار و 714 تومان است. سود کل تسهیلات 261 میلیون و 802 هزار و 823 تومان خواهد بود. مبلغ وام و سود آن نیز ۷۶۳ میلیون و ۵۳۲ هزار و ۸۲۳ تومان است.

شرایط اخذ وام 300 میلیونی از بانک دی

بانک دی او برای مثبت کردن تراز مالی خود به عصا متوسل شد و تنها 30 درصد از سپرده های خود را به وام تبدیل کرد.

بانک دی یکی یکی از بانک های خصوصی است. در گزارش زیر به بررسی وضعیت تسهیلات اعتباری این بانک پرداخته ایم:

بانک دی موفق به جذب سپرده از مشتریان خود نشد و در 9 ماهه امسال تنها 53 میلیارد تومان سپرده داشت که رقم ناچیزی است.

تسهیلات اعطایی این بانک بالغ بر 16 هزار و 738 میلیارد تومان است که 30 درصد منابع سپرده این بانک را شامل می شود. با توجه به زیان های انباشته در چند سال گذشته، بانک موجودی های نقدی بیشتری را نگه داشته تا در صورت تمایل سپرده گذاران، به زودی نسبت به تسویه حساب اقدام کند.

در راه سودآوری بیشتر یکی این یکی از دلایلی است که بانک برنامه وام 1403 را راه اندازی کرد.

برنامه بانکی جدید دی برای وام های وام

بانک دی برای رهایی از زیان انباشته و ارائه تصویری بهتر نسبت به گذشته، دریافته است که تسهیلات قرض الحسنه در شرایط فعلی برای مردم جذاب است و این تسهیلات برای بانک نیز به صرفه است زیرا این تسهیلات به هیچ وجه نخواهد بود. سود سپرده ها پرداخت شد، زیرا در دو روز گذشته وام قرض الحسنه بازپرداخت شد. تا سقف 300 میلیون تومان برای اشخاص حقیقی و 750 میلیون تومان برای مشتریان حقوقی در شعب بانک ها دی آغاز شده.

در طرح باران کلیه مشتریان حقیقی و حقوقی می توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز از امتیاز دریافت وام باران بهره مند شوند.

مدت سپرده گذاری برای اخذ وام در این طرح به درخواست مشتری حداقل 1 ماه و حداکثر 12 ماه می باشد و مدت بازپرداخت اقساط بسته به نیاز مشتری از 6 تا 60 ماه متغیر است. میانگین حداقل مبلغ برای محاسبه امتیاز این وام 10 میلیون تومان و کارمزد وام 4 درصد محاسبه شده است.

جذب سپرده های بیش از 100 هزار میلیارد تومان با کارمزد 4 درصد می تواند وضعیت بانک را بهبود بخشد و زیان آن را کاهش دهد و بانک این اقدام را برای لغو اصل 141 اجرا کرد.

مبلغ وام 150 میلیون تومان است

طرح خرید اعتباری در قالب اقساط بیش از 45 روزه و بلند مدت با مبالغ بالاتر ادامه دارد.

مدیرکل دفتر خدمات کل وزارت حراست به ایسنا گفت: در حال حاضر وام طرح فروش ویژه «عید تا عید» برای هر نفر 20 میلیون تومان است، اما با مذاکره با دو بانک جدید، این وام پیش بینی می شود بعد از عید تا 150 میلیون افزایش یابد. تومان در اقساط تا شش ماه اضافه می شود.

محمدحسین قمری با بیان اینکه طرح عید تا عید به صورت پایلوت یا آزمایشی نوروزی اجرا شد و امکان تمدید این طرح وجود دارد، گفت: این طرح خرید وام در قالب بیش از 45 روز ادامه خواهد داشت. اقساط بلند مدت با مبلغ بالاتر

در حال حاضر وام این طرح برای هر نفر 20 میلیون تومان است اما پیش بینی می شود بعد از عید وام تا سقف 150 میلیون تومان با سفته الکترونیکی به عنوان ضامن و بدون بهره پرداخت شود.

به گفته وی، 500 هزار نفر فرآیند دریافت وام را آغاز کرده اند و حدود 34 تا 35 هزار اتحادیه نیز به این طرح پیوسته اند تا محصولات خود را به صورت اعتباری به شهروندان عرضه کنند. چندین پلتفرم فروش آنلاین نیز در این طرح گنجانده شده است.

واحدهای بازرگانی عمدتاً در زمینه کالاهای مصرفی، پوشاک، کیف و کفش، تلفن همراه، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی و سایر خدمات مانند خدمات دندانپزشکی و گردشگری فعالیت دارند.

وام اعتباری عیدی عید بدون ضامن و وثیقه و بدون بهره می باشد

قمری با بیان اینکه اخذ وام در قالب طرح عید تا عید بدون ضمانت، تضمین و بدون سود است، تصریح کرد: تامین مالی این طرح توسط اصناف انجام می شود و صنف می پذیرد که پرداخت به صورت اقساطی با ضمانت دولت انجام شود. مکان و بانک به همین دلیل وام بدون بهره است و نقدینگی ایجاد نمی شود.

لازم به ذکر است اتاق اصناف ایران با هدف تنظیم بازار در روزهای پایانی سال جاری و همچنین افزایش قدرت خرید عموم مردم و اقشار مختلف کشور، پیش از این طرح ملی فروش ویژه عید به عید» کانون کانون های اصناف سراسر کشور هستند.

در این زمینه و بر اساس تفاهم نامه بین اتاق اصناف ایران و یکی مبلغ 20 میلیون تومان برای خرید وام در قالب طرح فروش فوق العاده «عید تا عید» از سوی بانک ها در نظر گرفته می شود و عموم مردم می توانند بر اساس ارزیابی اولیه افراد فوق، وام در نظر گرفته شده در این طرح ملی را خریداری کنند. از بانک مذکور و بدون ارائه ضمانت یا ضامن استفاده کنید. از کالاهای مورد نیاز خود در اسفند ماه سال جاری استفاده کنید و هزینه آن را پرداخت کنید اردیبهشت ماه ماه سال آینده

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا