اخبار روز

شروع به بازپرداخت وام حقوق صاحبان سهام از رقم 1 تا 7 اعشاری کنید

وام سهام | مدیر نظارت تحریریه سازمان بورس: مدیر نظارت تحریریه سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: هنوز از پرداخت سود سهام سه شرکت خبری نیست.

پالایشگاه بندرعباس 2000 میلیارد تومان، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس 3000 میلیارد تومان و مپنا حدود 550 میلیارد تومان سود سهام پرداخت نکرده اند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برخوردی با این شرکت ها صورت خواهد گرفت؟ وی تصریح کرد: گزارش تخلفات احتمالی برای این شرکت ها تهیه و برای رسیدگی به تخلفات به مراجع ذیصلاح ارسال شد. اکنون مهم این است که بتوانیم سهام سرمایه را به طور کامل جمع آوری کنیم و مابقی سود 1401 را به حساب ذینفعان واریز کنیم.

وام سهام – نحوه انتقال حقوق صاحبان سهام متوفی به ورثه

بر اساس این گزارش، کلیه خدمات مربوط به واگذاری سهام سرمایه متوفی به وراث از طریق سامانه میراث در 4 بانک و 44 کارگزار منتخب رایگان بوده و نیازی به پرداخت نیست.

بر اساس این گزارش، وراث سهام سرمایه متوفی پس از تماس با پورتال ذی نفعان بازار سرمایه به نشانی «ddn.csdiran.ir» و تعیین زمان تشکیل پرونده، فرآیند واگذاری سهام سهام سرمایه متوفی را آغاز کردند. باید ارث ببرند یکی با بانک های «ملی، ملت، پارسیان و تجارت» یا کارگزاران منتخب تماس بگیرید.

بیش از حد، یکی وراثی که موظف به گزارش هستند باید ابتدا در پرتال یکپارچه مشمولان بازار سرمایه به نشانی ddn.csdiran.ir ثبت نام کنند و در مرحله بعد در قسمت اموال متوفی تابعیت و تاریخ را قید کنند. در قسمت استعلام در زمان اقامه دعوی متوفی اطلاعات لازم را در مورد زمان اقامه دعوی و ماهیت اموال متوفی به دست آوردند مشروط بر اینکه زمان اقامه دعوی تایید شده باشد می توانند تماس بگیرند. هر یک از دفاتر کارگزاری و بانک های منتخب و در پایان پس از تشکیل پرونده در یکی از دفاتر، پیگیری پرونده برای کلیه وراث از طریق قسمت استعلام وضعیت پرونده در درگاه یکپارچه امکان پذیر خواهد بود.

مدارک لازم جهت ارسال سهام

قبل از تماس با دفاتر کارگزاری یا شعب بانک های مجاز برای سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه، وراث باید این کار را انجام دهند. یکی مدارک زیر را به دفاتر اعلام شده ارسال نمایید:

1- تصویر نقشه ملی و صفحه اول شناسنامه متوفی

2- اصل یا عکس منطبق با اصل کارت ملی و صفحه اول شناسنامه کلیه وراث مندرج در گواهی محدودیت وراثت (با اعلام متقاضی بودن کارت ملی یا گواهی شماره ملی ممهور به مهر) . دریافت شده از مهر سازمان ثبت احوال می تواند کارت ملی را جایگزین کند.)

3- اصل یا عکس منطبق با اصل گواهی حصر وراثت متوفی (شایان ذکر است در صورتی که مادر یکی از وراث باشد مطابق بند ب ماده 892 قانون مدنی صفحات گواهی تولد نیز برای اعتراض لازم است که به تعداد فرزندان والدین متوفی اشاره دارد.

4- در صورتی که متوفی دارای وصیت نامه رسمی باشد که در گواهی حصر وراثت نیز درج شده است، ارائه اصل یا رونوشت ترکه الزامی است.

فرآیند ثبت نام در سامانه ارث کاملا رایگان است و در حال حاضر بیش از 6000 شعبه منتخب بانک های ملی، ملت، پارسیان و تجارت و همچنین شرکت های کارگزاری منتخب آماده ثبت نام وراث سهام سرمایه متوفی در این سامانه هستند.

لازم به ذکر است که بر اساس آخرین اطلاعات از سال 1383 تاکنون بیش از سه میلیون و 700 هزار نفر از سهامداران سهام عدالت فوت کرده اند.

شرایط وام سهام عدالت

عسکری توکلی; رئیس هیئت مدیره شرکت سهامی کشور ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه آمل با اشاره به تقسیم سود سهام در سال جاری در دو فاز اظهار داشت: این دو فاز همانند سال های گذشته. ، در پایان آذر و در پایان اسفند امسال این اتفاق خواهد افتاد.

وی توضیح داد: تقاضای مردم نسبت به بقیه باعث تفاوت در سود می شود اسفند سال گذشته در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفت، افزود: طبق توافق با بانک سپرده، این سود باید تا پایان پرداخت شود. خرداد انجام شود، اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت سهامی کشور گفت: پرداخت نشدن این سود به دلیل تاخیر در پرداخت دو شرکت است که به دلیل عدم پرداخت است. خرداد پیگیری های لازم از نظر عدالت در دستور کار قرار دارد تیر ماه برای انجام

توکلی بیشترین دستاورد عدالت خواهی را مدیون دولت سیزدهم دانست و گفت: در این دولت برای هر فرد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد یک میلیون و 200 هزار تومان تا دو میلیون و 500 تومان سود داشتیم.

وی در خصوص اعطای تسهیلات با سود کم به سهامداران شرکت سهامی خاص خاطرنشان کرد: این طرح در راستای آزادسازی سهام مقام معظم رهبری برای طول عمر مردم در شرکت های سهامی و همچنین دولت و دولت است. مدیران وظیفه سهام عدالت این است که به شرایطی برای ارائه تسهیلات به مردم فکر کند.

رئیس هیئت مدیره تعاونی های سهامی کشور با اعلام اینکه در چارچوب این برنامه ها جلسات مکرر مرکز و اتحادیه تعاونی های سهامی با مدیران دو بانک عامل برگزار می شود، افزود: با تصویب بر اساس در این طرح مقرر شد هر سهامدار در 30 تا 100 میلیون تومان تسهیلات در مرحله اول در دسترس قرار گیرد.

توکلی ادامه داد: شرایط دریافت کنندگان این معافیت، سهامدار بودن فرد، رایگان نبودن سهام فرد و عضویت در شرکت سرمایه پذیر است.

وی با تاکید بر اینکه برای حمایت از شرکت های سهامی عام، حضور رئیسی شایسته و معتقد به این شرکت ضروری است، سپس از اجرای طرحی جدید و مهم در این شرکت خبر داد و گفت: این طرح به دستور وزیر اقتصاد انجام شده است. این شرکت بیمه اعلام کرد: بیمه کلیه سهام سهامداران در صورت بروز خسارت توسط شرکت سرمایه گذار در مدت چهار سال و همچنین غرامت 30 میلیون تومانی برای شخص متوفی و ​​پوشش این بیمه در این اصلاحیه لحاظ شده است. طرح.

وی خاطرنشان کرد: 15 میلیون تومان هزینه های درمانی تحت پوشش بیمه قرار می گیرد، این طرح به تصویب بیمه مرکزی رسیده و به زودی در سازمان بورس کشور تصویب می شود.

توکلی با یادآوری اینکه در حال حاضر 49 میلیون ایرانی از سود شرکت های سرمایه گذاری بهره مند هستند، گفت: از 11 شرکتی که از سبد سرمایه گذاری خارج شدند، هر کدام از این شرکت ها در دولت یازدهم و دوازدهم با تلاش این دولت بازگشتند. .قرار گرفت.

این مسئول گفت: در دولت شهید آیت الله رئیسی 130 سود همات بین سهامداران تقسیم شد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا