اخبار روز سینما

شرط عجیب مجوز دادن به خوانندگان رپ/معاونت ارشاد: ​​اگر پاپ بخوانند مجوز می گیرند!

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

برنا: «محمود سالاری» معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد در پاسخ به این سوال که آیا اعطای مجوز به سه خواننده «رپ» صحت دارد یا خیر؟ گفت: نه این سؤال درست نیست. به عنوان یک قاعده، هنوز هیچ مجوزی برای موسیقی رپ اعطا نشده است. برای اثری که پاپ بود مجوز صادر شد و خواننده معروف رپ در آن اثر رپ نگذاشت و ژانر آن پاپ است. در واقع به موسیقی پاپ آنها مجوز می دهیم. دو اسم دیگر را که ذکر شد چک کردم، قرار بود آن دو خواننده اگر در ژانر پاپ می خواندند مجوز بگیرند.

سالاری درباره کارگروهی که در وزارت ارشاد برای بررسی صدور مجوز «رپ» تشکیل شد، گفت: کارگروه بررسی ژانر موسیقی رپ داریم اما اختلاف نظر زیاد است. رپ یک سبک زندگی است که شامل چیزهای زیادی می شود، بنابراین نباید فقط کلمات و یادداشت ها را در کنار هم ببینید. به همین دلیل هنوز به جمع بندی قطعی در این مورد نرسیده ایم.

پس از صدور مجوز برخی از خوانندگان رپ در دولت سیزدهم، اخیراً خبرهایی مبنی بر دریافت مجوز رسمی از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به «حمید صفت»، «چارسی» و «ددان» منتشر شد. . . من انجامش دادم، منتشر شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا