اخبار روز سینما

شرط رابرت داونی جونیور برای بازگشت به دنیای مارول چه بود؟

پس از پایان داستان «تونی استارک» یا شخصیت مرد آهنی در فیلم اونجرز: پایان بازی (Avengers: Endgame)، به نظر می‌رسید که دوران رابرت داونی جونیور در دنیای سینمایی مارول به پایان رسیده است.

این بازیگر نقشی کلیدی در موفقیت این بخش از دنیای سینمایی مارول ایفا کرده بود. در هر حال، در رویداد کامیک‌کان سن دیه‌گو 2024، اعلام شد که این بازیگر محبوب قصد دارد به دنیای سینمایی مارول بازگردد و این بار نقش «ویکتور ون دووم»، معروف به دکتر دووم ، را بر عهده بگیرد؛ اما این بازگشت بدون شرط نخواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


شرط رابرت داونی جونیور برای بازگشت به دنیای سینمایی مارول

این بازیگر محبوب، شرط کرده بود که تنها در صورتی به دنیای سینمایی مارول برمی‌گردد که برادران روسو به عنوان کارگردانان فیلم‌های Avengers: Doomsday و Avengers: Secret Wars انتخاب شوند. او تنها با این کارگردانان حاضر به همکاری خواهد بود.

علاوه بر این، «داونی جونیور» قرار است دستمزد چشمگیری برای بازگشتش دریافت کند. طبق گزارش‌ها، این مبلغ حدود 80 میلیون دلار است که بالاترین دستمزد او در طول حرفه بازیگری‌اش به شمار می‌رود.

رابرت داونی جونیور

همچنین، این بازیگر خواستار برخورداری از جت شخصی، تیم امنیتی اختصاصی و فضای مخصوصی در محل فیلمبرداری برای خود در پروژه‌های جدید انتقام‌جویان شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتخاب این بازیگر در نقش داکتر دووم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا