اولین تیزر از کراس اوور ملی ایران خودرو منتشر شد
شرایط پیش فروش ری را ویژه طرح مادران اعلام شد - مهر 1403

رای را محصول جدید ایران خودرو است که مدتی پیش به ثبت رسید و اکنون اطلاعیه پرداخت آن توسط طرح مادران اعلام شده است.

ری را اولین کراس اوور داخلی ایران خودرو است که چندی پیش ثبت نام آن آغاز شد و طرح ثبت نام آن حواشی زیادی را به همراه داشت و افراد زیادی خواستار این خودرو شدند. حال پس از مدتی شرکت ایران خودرو در خصوص شرایط پیش فروش و پیش پرداخت این خودرو برای طرح مادران اطلاعیه ای داده است.

بر اساس این اطلاعیه کسانی که در طرح قرعه کشی مادر ایران خودرو شرکت کردند و در این طرح پیش فروش و تاریخ تحویل آن برنده شدند. بهمن و اسفند اعلام شده است که در ماه 1403 باید مبلغ 5.650.737.000 ریال را به عنوان پیش پرداخت واریز کنند که 50 درصد مبلغ قطعی فعلی است.

طبق آخرین گزارش رسانه های خودرویی شرایط پیش فروش ری ویژه مادران با اولویت است. بهمن و اسفند ماه 1403 در 26 اکتبر 1403 آغاز شد و تا پایان پنجم آبان ماه 1403 ادامه دارد. متقاضیان این طرح باید ظرف این 10 روز از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir/ واریز وجه کنند.

شرایط پیش فروش ری ویژه مادران می باشد

شرایط پیش فروش طرح مادران ری اعلام شد - مهر 1403
شرایط پیش فروش ری را ویژه طرح مادران اعلام شد - مهر 1403

در ادامه به بررسی مشخصات و ویژگی های Ray می پردازیم.

ویدئو تست و بررسی ری

کراس اوور داخلی ایران خودرو به موتور TC7 یا EFP در حالت فول آپشن مجهز شده است. این موتور یک موتور 1.65 لیتری است. شارژ توربو می تواند حداکثر توان 160 باشد اسب بخار و گشتاور نهایی 240 نیوتن متر تولید شده و از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود.

شرایط پیش فروش طرح مادران ری اعلام شد. مهر 1403
شرایط پیش فروش ری را ویژه طرح مادران اعلام شد - مهر 1403

از جمله امکانات ایمنی و رفاهی مورد استفاده در ریرا می توان به: 4 ایربگ (سرنشینان جلو و جانبی)، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، سیستم استارت در سربالایی، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، نگه داشتن خودکار، ترمز دستی برقی، 360 درجه دوربین، سنسور پارک جلو و عقب، صفحه نمایش لمسی 12 اینچی چند رسانه ای، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، ترمزهای دیسکی، سیستم کمکی ترمز، سیستم کنترل مانیتور فشار باد لاستیک، آینه های جانبی برقی، گرمکن صندلی های جلو، چراغ های روشنایی در روز، روشنایی داخلی، نور سنسور، سنسور باران و غیره اشاره کنیم

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما