اخبار روز

شرایط وام مسکن روستایی 350 میلیون تومان.


به گزارش مانیبان، وام بلندمدتی که نباید هدر داد! تا سقف 200 میلیون تومان بدون پیش پرداخت یا سپرده وام بگیرید

روستائیان با ارائه مدارک لازم می توانند با استفاده از وام مسکن روستایی بانک مسکن از اعتبار 350 میلیون تومانی بهره مند شوند. نرخ سود این وام پنج درصد است و وام گیرنده باید ظرف 20 سال آن را پرداخت کند.

جزئیات و شرایط طرح مسکن روستایی بانک مسکن

طرح مسکن روستایی بانک مسکن به افراد ساکن در شهرهای 25 هزار نفری و یا روستاها ارائه می شود. مدت بازپرداخت این سرویس 240 ماهه و نرخ سود آن تنها پنج درصد است. حداکثر مبلغ این وام 350 میلیون توکن است که متقاضیان بدون نیاز به سپرده گذاری و تنها با ارائه ضمانت نامه رسمی می توانند از آن بهره مند شوند. علاوه بر این، وام گیرنده نباید به بانک بدهکار باشد یا سابقه چک های بلامحل داشته باشد.

هر قسط وام مسکن روستایی چقدر است؟

اکنون با در نظر گرفتن سقف وام 350 میلیون تومانی، نرخ سود 5 درصد و مدت بازپرداخت 240 ماهه، وام گیرنده باید ماهانه سه میلیون و 304 هزار تومان به بانک مسکن پرداخت کند. در پایان سررسید، کل مبلغ وام و سود 463 میلیون تومان خواهد بود. گفتنی است وام گیرنده نیز باید مبلغ 100 هزار تومان برای ارائه پرونده و انجام مراحل اعتبار سنجی به بانک پرداخت کند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا