شرایط فروش کوییک GXR-L اعلام شد

گروه خودروسازی سایپا و پارس خودرو قصد دارند یکدیگر را به صورت نقدی بفروشند کوییک GXR-L را بسازید. به همین دلیل شرایط فروش این هاچ بک کراس اوور اقتصادی اعلام شده است.

به گزارش جدیدترین سایت خبری خودرو، کوییک GXR-L با قیمت قطعی 384 میلیون و 824 هزار تومان و با تحویل 90 روز کاری به فروش می رسد. این محصول پارس خودرو با 7 رنگ مختلف در اختیار مشتریان قرار می گیرد. متقاضیان از ساعت 10 صبح روز سه شنبه نوزدهم می توانند این خودرو را خریداری کنند. تیر 1403 جهت ثبت نام این شرایط فروش تا رسیدن به ظرفیت کوییک GXR-L فعال خواهد بود.

نام ماشین قیمت مصوب (تومان) زمان تحویل
کوییک GXR-L 384,824,000 90 روز کاری

کوییک نسخه دو رنگ GXR-L کوییک GX-L در نظر گرفته می شود. این خودرو دارای مشخصات فنی مشابه اطلس سایپا است. این محصول پارس خودرو دارای موتور 4 سیلندر 8 سوپاپ 1.5 لیتری تنفس طبیعی با VVT-i است. این موتور 91 اسب بخار با گشتاور 137 نیوتن متر تولید می کند. گیربکس کوییک GXR-L 5 سرعته دستی است.

در این هاچ بک پارس خودرو کراس امکاناتی مانند فرمان برقی، سنسور کنترل فشار لاستیک، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سیستم کنترل استارت در سربالایی، سنسور پارک عقب، تهویه دستی برقی، نشانگر تعویض دنده، دو کیسه هوا، شیشه و آینه، چراغ برقی، سنسورهای نور، چراغ های روز و … دیده می شود.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما