اخبار خودرو

شرایط فروش چهار محصول سوزوکی اعلام شد

شرایط فروش چهار محصول سوزوکی اعلام شد

شرکت رسا موتور خاورمیانه به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات سوزوکی و GAC (GAC) در ایران، شرایط فروش چهار محصول سوزوکی را برای مشتریان سامانه اعلام کرد.

طبق آخرین گزارش خودرو، در حال حاضر راسا موتور خاورمیانه تحویل سوزوکی سیاز و بالنو به مشتریان سیستم را آغاز کرده است. اکنون این شرکت قصد دارد با این شرایط چهار محصول سوزوکی را به فروش برساند. سوزوکی بالنو، سیاز، فرانک (مید هیبرید) و گرند ویتارا تک دیفرانسیل (مید هیبرید) در این بخشنامه تجاری ارائه شده است.

رسا موتور اعلام کرده است که خودروهای ثبت نامی با مدل 2024 در 90 روز کاری به مشتریان تحویل داده می شود، همچنین در شرایط فعلی 50 درصد قیمت فاکتور خودرو از مشتریان در مبادی دریافت می شود. از سوی دیگر جریمه تاخیر 2.5 درصد در ماه است.

شرایط فروش چهار محصول سوزوکی اعلام شد
شرایط فروش چهار محصول سوزوکی اعلام شد

ویدیوی معرفی سوزوکی سیاز

ویدیوی معرفی سوزوکی بالنو

ویدیوی معرفی سوزوکی فرانک

سوزوکی فرانک به یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی با فناوری هیبریدی مجهز شده است. این موتور مجهز به ساختار استارت دو کیلوواتی SMG است که می تواند قابلیت هیبریدی متوسط ​​را در این خودرو فراهم کند. گیربکس این خودرو 6 سرعته AT اتوماتیک بوده و 101 اسب بخار قدرت را با گشتاور 137 نیوتن متر به چرخ های جلو می رساند. این خودرو در هر 100 کیلومتر کمتر از 5.5 لیتر سوخت مصرف می کند و شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت 11 ثانیه اعلام شده است. از جمله ویژگی های فرانک های ژاپنی می توان به شش ایربگ، نمایشگر هد آپ، دکمه استارت، تهویه خودکار، دوربین 360 درجه، سیستم استارت استاپ و … اشاره کرد.

همچنین سوزوکی گرند ویتارا این هیبریدی با موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی با فناوری هیبریدی وارد بازار ایران می شود. این خودرو 102 اسب بخار قدرت با گشتاور 137 نیوتن متر تولید می کند. گیربکس 6 سرعته اتوماتیک AT قدرت را به چرخ های جلوی این خودرو می رساند. علاوه بر این، این خودرو به زودی در نسخه دو چرخ متحرک وارد بازار خواهد شد. مصرف سوخت بهینه گرند ویتارا جدید 5.6 لیتر در هر 100 کیلومتر است. از جمله ویژگی های سوزوکی گرند ویتارا هیبریدی می توان به دنده پشت فرمان، سقف پانوراما، شش ایربگ، فناوری نورپردازی LED، دوربین 360 درجه، کروز کنترل، فرمان برقی، سنسور نور، استارت دکمه ای و … اشاره کرد.

زیر سر سوزوکی سدانیعنی سیاز، یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی وجود دارد که می تواند حداکثر قدرت 103 را تولید کند. رزومه و در نهایت گشتاور دارای 138 نیوتن متر است. قدرت را از طریق یک گیربکس 4 سرعته تامین می کند. AT اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود که قابلیت اوردرایو دارند. مصرف ترکیبی سوزوکی سیاز 6.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است. شتاب صفر تا شصت در 13 ثانیه برای این سدان ژاپنی ثبت شده است.

سوزوکی سیاز یک سدان مقرون به صرفه در بازار جهانی محسوب می شود و بازار هدف آن کشورهای در حال توسعه است. در نتیجه ویژگی های این خودرو چندان بالا نیست، اما می توانند رضایت بخش باشند. این خودرو دارای امکاناتی مانند دو می باشد. کیسه هواروکش داخلی چرم مصنوعی، دریچه تهویه بعد از، فرمان برقی، کروز کنترلسنسور سیستم مانیتورینگ فشار تایر (TPMS)آینه های تاشو برقی، استارت دکمه ای، دوربین و سنسور پارک عقب، چراغ های LED، سیستم کنترل پایداریمی توانیم کروز کنترل سربالایی، صفحه نمایش لمسی اندروید، تهویه مطبوع اتوماتیک و غیره را مشاهده کنیم.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا