اخبار خودرو

شرایط فروش هوندا سیتی اعلام شد – تیر 1403

شرایط فروش هوندا سیتی اعلام شد - تیر 1403

به تازگی آذریوردسال شرایط فروش هوندا سیتی را اعلام کرده و متقاضیان می توانند برای خرید این سدان پیش پرداخت را انجام دهند.

طبق بخشنامه جدید منتشر شده از سوی شرکت آذرواردسال شرایط فروش شهر هوندا این موضوع به نمایندگی های بازرگانی این شرکت اعلام شده است. این شرایط فروش قطعی نیست و قیمت نهایی در زمان صدور دعوتنامه مشخص می شود. بر اساس شرایط فروش اعلام شده، متقاضیان خرید این خودرو از 12 تا 15 تیرماه فرصت پرداخت 850 میلیون تومان و زمان تحویل خودروها 90 روز کاری خواهد بود. مابقی مبلغ در زمان صدور دعوتنامه پرداخت می شود و جریمه دیرکرد 2.5 درصد به صورت ماهانه محاسبه می شود. لازم به ذکر است که هوندا سیتی دارای سه سال یا 60 هزار کیلومتر گارانتی بوده و در رنگ های خاکستری و سفید موجود می باشد.

جدول شرایط فروش هوندا سیتی

نام ماشین قیمت علی الحساب مبلغ پیش پرداخت ضرب الاجل
شهر هوندا ۱,۷,۰۰۰,۰۰۰ ۸۵۰،۰۰۰،۰۰۰ 90 روز

مشخصات فنی و ویژگی های هوندا سیتی.

زیر کاپوت هوندا سیتی یک موتور 1.5 لیتری وجود دارد تنفس طبیعی ما GDI داریم که توانایی تولید حداکثر قدرت 121 اسب بخار و حداکثر گشتاور 145 نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق گیربکس CVT به چرخ های جلو منتقل می شود. سیستم تعلیق در جلو از نوع مک فرسون و در عقب اکسل پیچشی نیمه مستقل است و مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 6.2 لیتر در هر 100 کیلومتر است. حداکثر سرعت این سدان ساب کامپکت 198 کیلومتر بر ساعت است.

نمای جانبی شهر هوندا
شرایط فروش هوندا سیتی اعلام شد - تیر 1403

در هوندا سیتی سیستم وارداتی دارای امکانات ایمنی و راحتی مانند 6 ایربگ 10 نقطه ای می باشد. سیستم کنترل پایداریسیستم کنترل حرکت در سربالایی، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیکTPMS) کروز کنترل، فرمان برقیدست و پا زدن، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه فشاری، دوربین دنده عقب، سیستم تهویه خودکار، صفحه نمایش چند رسانه ای 8 اینچی، اتصال Apple CarPlay و Android Auto، سنسور نور، چراغ های ال ای دی، چرخ های آلومینیومی و … می بینیم

فرمان شهر هوندا
شرایط فروش هوندا سیتی اعلام شد - تیر 1403

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا