اخبار خودرو

شرایط فروش هایما 7X اعلام شد – تیر 1403

شرایط فروش هایما 7X اعلام شد - تیر 1403

شرکت ایران خودرو به تازگی شرایط فروش هایما 7 ایکس ویژه تیرماه را اعلام کرده و مشتریان می توانند از طریق نمایندگی ثبت نام کنند.

شرکت ایران خودرو شرایط فروش هایما 7X ویژه تیرماه را اعلام کرده است و پیش فروش آن (در دو طرح عادی و جمعیت جوان) در نظر گرفته شده است. بر اساس این طرح فروش، مشتریان می توانند از طریق نمایندگی نسبت به ثبت نام این خودرو و پرداخت مبلغ اقدام کنند. پیش پرداخت برای تحویل آبان 773,487,600 تومان برای تحویل در نظر گرفته شده است آذر و دیپیش پرداخت 696138800 تومان خواهد بود. توجه داشته باشید که این مبلغ تقریباً نصف قیمت روز محصول می باشد اما قیمت نهایی در زمان صدور دعوتنامه بر اساس قیمت روز محاسبه می شود.

جدول شرایط فروش هایما 7X

قیمت هایما 7X
شرایط فروش هایما 7X اعلام شد - تیر 1403

مشخصات فنی و فیلم تست و بررسی 7X

هایما 7X به عنوان یک مینی ون هفت نفره به موتور 1.6 لیتری توربوشارژ TGDi مجهز شده است. این موتور 192 اسب بخار قدرت با گشتاور 292 نیوتن متر تولید می کند. گیربکس این خودروی چینی 6 سرعته اتوماتیک AT ساخت شرکت DAE و دارای تکنولوژی Hyundai Powertech می باشد. این گیربکس نیرو را به چرخ های جلو منتقل می کند.

این خودرو از نظر راحتی و ایمنی دارای شش کیسه هوا، درب صندوق عقب، تودوزی داخلی چرم مصنوعی، اهرم دنده برقی، فرمان برقی، سقف پانوراما، دوربین 360 درجه، دوربین دید عقب، دوربین ثبت رویداد، رادار خوان است رادار نقطه کور، کروز کنترل تطبیقی، تهویه خودکار، تمیز کردن هوای کابین، ترمز اضطراری خودکار، تنظیم حالت رانندگی، ترمز دستی برقی، نگه داشتن خودکار، سیستم کنترل استارت در سربالایی، سیستم کنترل استارت در سربالایی، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، پارک خودکار، صندلی های برقی جلو مجهز به صندلی های جلوی سفارشی و خنک تر، سقف پانوراما برقی، نور سنسور، سنسور باران و غیره است.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا