اخبار خودرو

شرایط فروش نقد و اقساط J7 برقی اعلام شد – تیر 1403

شرایط فروش نقد و اقساط J7 برقی اعلام شد - تیر 1403

به تازگی شرکت کرمان موتور شرایط فروش نقدی و اقساطی J7 برقی را اعلام کرده و مشتریان می توانند این خودرو را خریداری کنند.

پس از راه اندازی KMCJ7 برقی در سامانه خودروهای برقی وارداتی، اکنون کرمان موتور شرایط فروش نقدی و اقساطی J7 برقی را به صورت مستقیم اعلام کرد. در این شرایط فروش محدودیتی وجود ندارد و فقط مشتری باید در 24 ماه گذشته موتور کرمان خریداری نکرده باشد. قیمت مصوب این محصول یک میلیون و 325 میلیون تومان است و به صورت نقد و اقساط به فروش می رسد. در مدل اقساطی پیش پرداخت یک میلیارد تومان است و دو مدل 12 و 24 ماهه قابل انتخاب است. سند تا پرداخت کامل اقساط در رهن می ماند و سود تاخیر تادیه ماهیانه 2.5 درصد محاسبه می شود. KMC EJ7 در این پیشنهاد فقط در رنگ مشکی متالیک ارائه می شود و موعد تحویل پس از 30 روز کاری خواهد بود.

معرفی فیلم و مشخصات فنی.

خودروی الکتریکی KMC J7 یک موتور الکتریکی سنکرون آهنربای دائم با قدرت ۱۹۰ است رزومه و حداکثر گشتاور از 340 نیوتن متر به عنوان منبع تغذیه استفاده کرده است. انرژی مورد نیاز این موتور نیز از طریق باتری است. لیگ حرفه ای فوتبال با ظرفیت 50.1 کیلووات ساعت قابل شارژ است. این باتری به KMC EJ7 اجازه می دهد تا با یک بار شارژ کامل مسافتی در حدود 402 کیلومتر را طی کند.

KMC EJ7 دارای ویژگی هایی مانند کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری، کنترل کشش، تهویه مطبوع اتوماتیک با دریچه مخصوص ردیف عقب، نمایشگر خوشه ای دیجیتال پشت آمپلی فایر، سنسور فشار باد لاستیک، سنسور پارک عقب، دوربین عقب، چراغ اتوماتیک، سنسور باران است. این خودرو مجهز به چراغ های LED، ترمز دستی برقی، نگه داشتن خودکار، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، پریز برق 12 ولتی، دو ایربگ برای سرنشینان جلو و سیستم کمکی به حرکت در سربالایی است.

جدول شرایط فروش نقدی و اقساطی J7 برقی

شرایط فروش نقدی و اقساطی J7 برقی
شرایط فروش نقد و اقساط J7 برقی اعلام شد - تیر 1403

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا