شرایط فروش نقد و اقساط برای 4 محصول کرمان موتور اعلام شد - مهر 1403

بر اساس اعلام شرکت کرمان موتور، شرایط فروش نقدی و اقساطی 4 محصول ویژه کرمان موتور مهر ماه 1403 اعلام شده است.

طبق آگهی منتشر شده برای فروش خودرو. گربه J4 ، KMC Eagle ، پیکاپ T9 و وانت T8 به صورت نقد و اقساط ارائه می شود. متقاضیان می توانند از سه شنبه 17 شروع کنند مهر قبل از دوشنبه 9 مهرماه برای ثبت نام به سایت کرمان موتور مراجعه کنید.

در زیر می توانید ویدیوی معرفی یا تست و بررسی این محصولات را مشاهده کنید:

فیلم تست و بررسی جک J4

نیروهای محرک گربه J4 این موتور از یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی 16 سوپاپ مجهز به سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ (VVT-i) تشکیل شده و از سری موتورهای Green Jet شرکت جک است که حداکثر قدرت آن 103 اسب بخار است. . و گشتاور نهایی 146 نیوتن که متر را از طریق گیربکس CVT به چرخ های جلو منتقل می کند. این موتور استاندارد آلایندگی یورو 5 را در مشخصات خود دارد و مصرف سوخت این خودرو در مصارف شهری 8 لیتر در هر 100 کیلومتر و در مصارف خارج شهری یا بزرگراهی 6 لیتر در 100 کیلومتر است.

ویدیوی معرفی KMC Eagle

KMC Eagle در قسمت موتور تفاوت چندانی با جک G4 ندارد. در واقع موتور این خودرو همان موتور 1.5 لیتری است که می تواند 104 تولید کند اسب بخار قدرت و 137 نیوتن متر گشتاور تولید کند با این تفاوت که تغییرات نرم افزاری انجام شده است. گیربکس به کار رفته در KMC Eagle در نوع خود بی نظیر است. CVT که نیروی تولید شده توسط موتور را به چرخ های جلو می رساند.

ویدیوی معرفی KMC T9

KMC T9 یا گربه T9 موتور 2 لیتری بنزینی شارژ توربو زیر کاپوت خود دارد که می تواند به حداکثر توان 221 برسد اسب بخار و گشتاور 380 نیوتن متر نهایی را از طریق گیربکس 8 سرعته اتوماتیک ساخت ZF به تمام چرخ ها منتقل می کند.

از جمله امکانات ایمنی و رفاهی KMC T9 می توانید موارد زیر را بیابید: سیستم کنترل پایداریسنسور نور، سنسور باران، دوربین 360 درجه، ترمز دستی برقی، فرمان دی برش، گروه دیجیتال، سیستم کنترل کشش، رادار نقطه کورسیستم کنترل لغزش خودرو، صفحه نمایش لمسی 10.4 اینچی، تهویه اتوماتیک، کروز کنترل و محدودیت سرعت، اتوهلد، گرمکن صندلی، سیستم کمک ترمز، ترمز اضطراری و … را ذکر کرد.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما