اخبار خودرو

شرایط فروش نقدی X22 پرو MT – خرداد 1403

شرایط فروش نقدی X22 پرو MT - خرداد 1403

شرکت مدیریت خودرو به تازگی برای X22 Pro MT شرط فروش نقدی ویژه ای در نظر گرفته است خرداد ماه نمایندگی های رسمی این کارتل را اعلام کرده است.

طبق بخشنامه ابلاغی. مدیران خودروفروش نقدی X22 Pro MT از ساعت 16 امروز 6 خرداد از طریق پرداخت نقدی فعال می شود. توجه داشته باشید فروش فقط از طریق درگاه نمایندگی های رسمی مدیر خودرو انجام می شود و شرایط فروش اقساطی فعال نمی باشد. نکته مهم دیگر این است که قیمت فروش به صورت علی الحساب محاسبه می شود و با اعلام قیمت جدید مصوب در زمان تحویل، مشتری باید مابه التفاوت مبلغ نهایی را پرداخت کند. در این شرایط 70 درصد فروش در طرح عادی و 30 درصد در طرح جایگزینی است. و در صورتی که شرایط تحویل با فروش فونیکس یکسان باشد خودروها پس از 45 روز کاری تحویل داده می شود.

نام ماشین قیمت علی الحساب روش تحویل
ام وی ام ایکس 22 پرو ام تی ۷۱۶, ۵۰۰, ۰۰۰ پول

تست و بررسی ویدیو و مشخصات X22 Pro MT

موتور X22 gear proاین موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر 16 سوپاپ تنفس طبیعی مجهز به زنجیر تایم متعلق به نسل سوم موتورهای چری است که قادر است به توان نهایی 116 برسد. رزومه و گشتاور 143 نیوتن متر نهایی را از طریق یک گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل می کند. انتظار می رود X22 Pro به دلیل وزن 1.2 تنی خود از 0 به 100 در 16 ثانیه برسد.

از امکانات ایمنی این خودرو می توان به ESP، کنترل استارت در سربالایی، کنترل در سراشیبی، ترمز دیسکی عقب، سیستم هدایت تعویض دنده و … اشاره کرد و از امکانات رفاهی می توان به آینه بغل تاشو برقی، دنده عقب دوربین، سنسور دنده عقب، سانروف، فرمان اشاره کرد. دی کت سیستم چند رسانه ای را با صفحه نمایش لمسی 9 اینچی و سیستم عامل اندروید، چراغ روشنایی در روز، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان و غیره برجسته کرد.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا