اخبار خودرو

شرایط فروش نقدی KMC J7 اعلام شد – مرداد 1403

شرایط فروش نقدی KMC J7 اعلام شد - مرداد 1403

شرکت کرمان موتور در آگهی شرایط فروش نقدی KMC J7 برای مرداد 1403 و متقاضیان می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

KMCJ7 یکی یکی از محصولات گروه کرمان موتور است که به دلیل طراحی خاص و جوان پسند بسیار مورد توجه قرار گرفته و از زمان عرضه توانسته آمار فروش خوبی را به ثبت برساند. شرکت کرمان در تازه ترین اطلاعیه خود شرایط فروش جدیدی را برای این خودرو در نظر گرفته و متقاضیان این خودرو می توانند از این طرح بهره مند شوند.

قیمت این سدان جذاب در این حالت فروش یک میلیون و 342 میلیون و 300 هزار تومان است و این قیمت قطعی است و متقاضیان باید کل مبلغ را در طرح واریز کنند. موعد تحویل KMC J7 در این شرایط فروش 90 روز کاری می باشد و در رنگ های سفید، مشکی، خاکستری، آبی زنگ زده و قهوه ای متالیک موجود می باشد.

نمودار فروش KMC J7

نام ماشین روش فروش قیمت مصوب (ریال) ضرب الاجل علاقه دیرهنگام
KMCJ7 پول 13,423,000,000 90 روز کاری ماهیانه 3 درصد
قیمت KMC J7 مرداد 1403

در زیر فیلم مربوط به تست و بررسی این خودرو را مشاهده می کنید.

قلب این سدان جذاب یک موتور 1.5 لیتری است. شارژ توربو این موتور با تکنولوژی تزریق مستقیم سوخت با کد موتور HFC4GC1.6E می تواند 172 را تولید کند. رزومه قدرت و 280 نیوتن متر گشتاور تولید شده و از طریق گیربکس 6 سرعته کلاچ دوبل انتقال به چرخ های جلو

از جمله ویژگی های KMC J7 ممکن است؛ شش کیسه هوا 10 امتیاز، سیستم کنترل استارت در سربالایی، کنترل پایداریسیستم کنترل کشش، سیستم کمکی ترمز اضطراری، دوربین 360 درجه، ترمز دستی برقینگهدارنده خودکار، سنسور پارک عقب، سنسور نور، سنسور باران، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک، صندوق عقب برقی، فرمان برقیسیستم چند رسانه ای با صفحه نمایش لمسی، تقویت کننده دیجیتال جلو، سقف پانوراما، تکنولوژی نور LED، استارت دکمه ای، آینه های جانبی گرم شونده، فرمان دی برش، گرمکن صندلی راننده، محفظه خنک کننده، اهرم دنده پشت فرمان، حالت های رانندگی، تهویه اتوماتیک مجهز به سیستم تصفیه هوای کابین، کروز کنترل و… اشاره کرد.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا