اخبار خودرو

شرایط فروش نقدی پیکاپ T9 ویژه تیرماه 1403 اعلام شد

شرایط فروش نقدی پیکاپ T9 ویژه تیرماه 1403 اعلام شد

شرکت کرمان موتور به تازگی شرایط فروش نقدی وانت T9 تیرماه 1403 را اعلام کرده و فروش از 18 تیرماه آغاز می شود.

بلند شو KMC T9 محصول جدید کرمان موتور است که اولین بار در نمایشگاه موتور تهران در شهر آفتاب ارائه شد. این مجموعه یکی این یکی از دو دیفرانسیل با بیشترین گزینه در بازار و به نوعی رقیب مستقیم است. بهمن G9 و فوتون تونلند خودکار بله به حساب می آید اکنون کرمان موتور شرایط فروش نقدی وانت T9 را اعلام کرده است که بر اساس آن مشتریان می توانند از تاریخ 18 تا 25 تیرماه از طریق نمایندگی های رسمی کرمان موتور اقدام به خرید این پیکاپ کنند. قیمت مصوب این محصول 1.979.400.000 شات می باشد و موعد تحویل آن 90 روز کاری بعد خواهد بود.

جدول شرایط فروش نقدی وانت T9 ویژه تیر 1403

نام ماشین قیمت مصوب ضرب الاجل علاقه دیرهنگام
KMC T9 ۱,۹۷۹,۴۰۰,۰۰۰ 90 روز کاری ماهیانه 3 درصد

معرفی فیلم و مشخصات فنی.

KMC T9 یا گربه T9 موتور 2 لیتری بنزینی توربوشارژر زیر کاپوت خود دارد که می تواند به حداکثر قدرت 221 برسد رزومه و گشتاور 380 نیوتن متر نهایی به لطف گیربکس 8 سرعته اتوماتیک ساخت این شرکت ZF انتقال به تمام چرخ ها

از جمله امکانات ایمنی و رفاهی KMC T9 می توانید موارد زیر را بیابید: سیستم کنترل پایداریسنسور نور، سنسور باران، دوربین 360 درجه، ترمز دستی برقی، فرمان دی برش، گروه دیجیتال، سیستم کنترل کشش، رادار نقطه کورسیستم کنترل لغزش خودرو، صفحه نمایش لمسی 10.4 اینچی، تهویه اتوماتیک، کروز کنترل و محدودیت سرعت، اتوهلد، گرمکن صندلی، سیستم کمک ترمز، ترمز اضطراری و … را ذکر کرد.

طراحی به روز و سطح امکانات خوبی که KMC T9 دارد رقابت با این خودرو را سخت کرده و وجود این ویژگی ها این کامیون را به رقیبی سرسخت در برابر خودروهایی مانند; بهمن تبدیل G9، فوتون تونلند G7 و… البته اگر فقط خودکار بودن سیستم انتقال نیرو را در نظر بگیریم، پیکاپ اتوماتیک کلوت را نیز می توان رقیبی برای T9 دانست.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا