اخبار خودرو

شرایط فروش نقدی سدان برقی بی ام کارز اعلام شد

شرایط فروش نقدی سدان برقی بی ام کارز اعلام شد

گروه خودروهای BMW به تازگی شرایط فروش نقدی Hongchi E-QM5 را اعلام کرده و متقاضیان می توانند نسبت به ثبت نام آن اقدام کنند.

BM Cars که زیر مجموعه این گروه است بهمن محصولات وارداتی این گروه محسوب می شوند. بهمن عرضه شده توسط این شرکت، شرایط فروش Hongchi E-QM5 را اعلام کرده است.

این خودرو یکی از اولین سدان های تمام برقی است که پای خود را در بازار ایران باز کرده و توانسته کیفیت و مشخصات خوبی را به مشتریان ارائه دهد.

در شرایط فروش اعلام شده توسط خودروهای بی ام و قیمت Hongchi E-QM5 21,372,230,000 ریال و شرایط فروش این خودرو نقدی و فقط در رنگ سفید قابل عرضه می باشد. سود انصراف سالانه تحت این شرایط فروش 17.5% و جریمه تاخیر ماهانه 2.5% است.

همچنین گروه خودروهای BMW قصد دارد این خودرو را در هفته دوم مهر ماه 1403 به متقاضیان تحویل دهد.

متقاضیان سدان تمام برقی BMW Cars می توانند از ساعت 10 روز یکشنبه 21/5/1303 لغایت ساعت 24 روز جمعه 26/5/1303 Hongchi E-QM5 را ثبت نام کنند.

نمودار فروش خودروهای Hongchi E-QM5 BMW

در ادامه مروری کوتاه بر Hongchi E-QM5 خواهیم داشت.

فیلم تست و بررسی Hongchi E-QM5

ماشین های BM، قوی ترین نسخه هونگچی E-QM5 به بازار ایران پیشنهاد می کند که این نمونه دارای موتور الکتریکی است که می تواند 187 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور تولید و انتقال نیرو به چرخ های جلو. هونگچی E-QM5 با یک بار شارژ قادر است مسافتی در حدود 430 کیلومتر را طی کند که رقم قابل قبولی برای این خودرو است. البته لازم به ذکر است که این رقم بر اساس استاندارد NEDC اعلام شده است و در واقعیت ممکن است این میزان کمتر باشد. سیستم تعلیق به کار رفته در محور جلوی این نوع خودروها مک فرسون و در محور عقب آن مرد. چند پیوندی یا چندین اتصال که سواری نرمی را برای مسافران فراهم می کند. البته از این محصول هونگچی نمی توان انتظار بیشتری داشت.

از جمله ویژگی های Hongchi E-QM5 می توان به موارد زیر اشاره کرد. 6 ایربگ (جلو، جانبی و پرده ای برای سرنشینان)، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، سیستم استارت زودهنگام، سیستم هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، تهویه اتوماتیک دو کاناله، رینگ های آلومینیومی 18 اینچی، کامپیوتر سفر، سنسور نور، سنسور باران، سیستم چند رسانه ای با صفحه نمایش لمسی، دوربین پارک عقب، سنسور پارک، شارژر بی سیم، زیر آرنج، روشنایی داخلی، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک و غیره.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا